Sie sind hier: Home > Regional > !#platzhalterstadtname!# >

!#platzhalterdienstname!#

Anzeige
Filter

Fuhrparkmanagement: 2 Jobs in Dießem / Lehmheide

Berufsfeld
  • Fuhrparkmanagement
Branche
  • Groß- & Einzelhandel 1
  • Nahrungs- & Genussmittel 1
  • Sonstige Branchen 1
  • Verkauf und Handel 1
Berufserfahrung
  • Mit Berufserfahrung 2
  • Ohne Berufserfahrung 1
Arbeitszeit
  • Vollzeit 2
Anstellungsart
  • Feste Anstellung 2
Fuhrparkmanagement

Global Category Manager Fleet Management

Fr. 16.10.2020
Düsseldorf
GEA is one of the largest suppliers for the food and beverage processing industry and a wide range of other process industries. Approximately 18,000 employees in more than 50 countries contribute significantly to GEA’s success – come and join them! We offer interesting and challenging tasks, a positive working environment in international teams and opportunities for personal development and growth in a global company. Lead Fleet Management procurement strategy for GEA Procurement, Supply Chain regional category managers Leadership of the global and regional Category Area team Support the Regional Category Managers in communicating and executing the agreed procurement strategies Act as a link between Region and Global Category Area, member of Category Area LT Define the procurement Category strategy and governance processes in conjunction with the overall procurement strategy Focus on the total spend and the entire supply chain on category level to achieve best cost structures  Identify and realize cost saving potential, set and control saving targets for the relevant categories  Continuously optimize procurement processes and related key figures. Develop and implement mid- and long-term procurement strategies for specific categories Drive internationalization of procurement activities Ensure appropriate portfolio of regional suppliers Execute procurement strategy - Supplier tendering, negotiation etc. for key global suppliers in the area Ensure proper use of processes and tools Implement digital procurement solutions for the area with excellence team and IT University, Master degree in Economics  8+ years of experience in procurement processes Profound know how of international contract management (min. 5 years of experience)  Cultural Awareness  Experience with implementation of corporate procurement  Work experience both in complex matrix and centralized organizations  Profound project management skills  ​Negotiation experience across the global supplier markets Professional Services category manager experience is essential Professional services category market and industry knowledge Systems, Ariba, S2P experience is an advantage Did we spark your interest?Then please click apply above to access our guided application process. GEA is an equal opportunity employer. Applicants will therefore receive consideration for employment without regard to age, sex, race, color, religion, world view, national origin, genetics, disability, gender identity, marital status, sexual orientation, veteran status or any other protected characteristic required by applicable law. Applicants with disabilities and equal qualification are welcome and will be given preferential consideration.
Zum Stellenangebot

Auslieferungsfahrer / Fuhrparkleitung (m/w/d) Bäckerei in Oberhausen

Di. 06.10.2020
Oberhausen
Wir sind ein mittelständisches Bäckerei-Unternehmen im Ruhrgebiet mit einer hundertjährigen Tradition. Derzeit beschäftigen wir über 1.200 Mitarbeiter/-innen in mehr als 100 Filialen und sind damit einer der führenden Bäckereifachbetriebe in der Region. Sie erstellen die Einsatzpläne unter Beachtung der gesetzlichen Regelungen sowie von Maßnahmen zur Tourenoptimierung für 10 Touren Sie überprüfen regelmäßig die Fahrzeuge auf technische Sicherheit sowie Hygiene und koordinieren, falls nötig, Reparaturen, TÜV-Termine, etc. mit der hauseigenen oder externen Werkstatt Sie sind verantwortlich für das regelmäßige Auslesen der Fahrerkarten, die Kontrolle der Führerscheine sowie die Sicherstellung der Modulschulungen An 3-4 Tagen pro Woche übernehmen Sie auch selbst die Auslieferungsfahrten und stellen die pünktliche Belieferung unserer Filialen mit frischen Brot- und Backwaren sicher Idealerweise verfügen Sie schon über Erfahrung in der Erstellung von Einsatzplänen, sowie über erste Führungsverantwortung Der Führerschein Klasse C1 und der Eintrag 95 (Fahrerkarte) sind eine zwingende Voraussetzung Sie besitzen ein gültiges Gesundheitszeugnis und Kenntnisse in HACCP Im Umgang mit dem PC sind Sie sicher und verfügen darüber hinaus über Grundkenntnisse im Umgang mit den gängigen MS-Office Produkten Eine zuverlässige und pünktliche Arbeitsweise, sowie der gewissenhafte Umgang mit unseren Produkten und Fahrzeugen ist für Sie selbstverständlich Wir bieten Ihnen einen sicheren und vielfältigen Arbeitsplatz in einem mittelständischen Familienunternehmen an Durch eine strukturierte Einarbeitung qualifizieren wir Sie professionell für Ihren Arbeitsbereich Wir bieten Ihnen kostenlose Parkmöglichkeiten sowie eine gute Anbindung an den ÖPNV Als Mitarbeiter/-in unseres Unternehmens erhalten Sie natürlich einen Personalrabatt auf unsere Produkte in den Filialen Sie erhalten bei uns pünktlich und transparent eine tarifgerechte Entlohnung zzgl. Zuschlägen Profitieren Sie von unserer Partnerschaft mit der Firma "corporate benefits" und nehmen Sie dabei attraktive Schnäppchen bei über 800 Unternehmen und Dienstleistern wahr
Zum Stellenangebot


shopping-portal