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Marketingreferent: 51 Jobs in Preungesheim

Berufsfeld
  • Marketingreferent
Branche
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Berufserfahrung
  • Mit Berufserfahrung 46
  • Ohne Berufserfahrung 17
Arbeitszeit
  • Vollzeit 48
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  • Teilzeit 3
Anstellungsart
  • Feste Anstellung 41
  • Befristeter Vertrag 4
  • Studentenjobs, Werkstudent 2
  • Arbeitnehmerüberlassung 1
  • Ausbildung, Studium 1
  • Berufseinstieg/Trainee 1
  • Praktikum 1
Marketingreferent

(Junior) Online-Marketing Manager / Schwerpunkt E-Mail Marketing (m/w/d)

Di. 02.03.2021
Frankfurt am Main
MIVO mitarbeitervorteile GmbH ist ein marktführendes Mehrwertportal in Deutschland, Österreich und der Schweiz. Mit unserem großen und tiefen Angebotsspektrum aus über 400 Kooperationspartnern bieten wir Rabatte und Vorteile in ganz unterschiedlichen Segmenten. Wir unterstützen dabei die Mitarbeiterzufriedenheit und -motivation im Unternehmen zu fördern. Zur Verstärkung unseres jungen Teams suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt und in Vollzeit einen: (Junior) Online-Marketing Manager / Schwerpunkt E-Mail Marketing Betreuung, Pflege und kontinuierliche Weiterentwicklung der Online-Kommunikation mit Schwerpunkt E-Mail Marketing von der Contenterstellung über die Qualitätssicherung bis hin zum Versand/Veröffentlichung Schreiben von ansprechenden und klickanimierenden Texten für Portalinhalte, Newsletter und EMail Kampagnen Contenterstellung und Pflege neuer Angebote Bearbeiten von Grafiken zum Einsatz auf Webseiten, Social Media und E-Mail Newslettern Erstellung von Präsentationen, Reportings und Analysen um daraus konkrete Handlungsempfehlungen abzuleiten Du hast ein Studium mit Schwerpunkt Marketing, BWL, Kommunikations-/Medienwissenschaften oder eine vergleichbare Ausbildung erfolgreich abgeschlossen Idealerweise verfügst du bereits über erste Berufserfahrung im E-Commerce Du hast optimalerweise Erfahrung mit Newsletter Versandtools, Content-Management-Systemen und Kenntnisse im responsive Webdesign Online-Marketing Begriffe wie SEO, E-Mail-Marketing und Conversionoptimierung sind für Dichkeine Fremdworte Du verfügst über sehr gute Sprachkenntnisse in Deutsch und Englisch, sehr gute kommunikative Fähigkeiten und Humor Du verfügst über organisatorisches Geschick, arbeitest gerne selbstständig und bist zugleich absolut teamorientiert Du bist kreativ und bringst aktiv neue Ideen und Denkweisen ein Du bist zuverlässig und lernfähig Work-Life-Balance: 38 Stundenwoche, Gleitzeit und 30 Tage Urlaub Attraktive Arbeitgeberleistungen: Mitarbeitercard und Mitarbeiterrabatte in vielen attraktiven Shops Agiles Arbeitsumfeld: mobiles Arbeiten und agile Arbeitsmethoden Offene Unternehmenskultur: unkompliziertes Miteinander und eine Duz-Kultur auf allen Hierarchieebenen
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Strategic Marketing Manager - Predictive Formulation (all genders)

Di. 02.03.2021
Darmstadt
A career at our company is an ongoing journey of discovery: our 57,000 people are shaping how the world lives, works and plays through next generation advancements in healthcare, life science and performance materials. For more than 350 years and across the world we have passionately pursued our curiosity to find novel and vibrant ways of enhancing the lives of others. Your role:  Based on deep pharmaceutical formulation, computational chemistry or software-development expertise, you will become part of a dedicated team in Merck Life Science. You will be responsible for the marketing strategy and execution for new projects in the field of predictive formulation. As a champion of change and innovation, you will join a team developing new computational workflows to increase speed and efficiency in pharmaceutical formulation. As marketing lead, you will be responsible for bringing newly developed predictive capabilities to the market, and maintaining a pipeline of new capabilities through continuous technology mapping. Finally, you will contribute to the long-term strategy predictive formulation strategy, developing new and disruptive business models for our organization. Close cooperation with external partners and internal Senior Management, R&D, Commercial, as well as global and regional marketing activities will be key to success in this role.  Who you are: Post-graduate degree in Science (e.g. Pharmaceutical Science or Technology, Chemistry, Engineering, Computer Science)  Experience in the development of computational tools, computational chemistry, software or app development.  Several years (ideally 3-5) of industrial experience in a marketing, commercial or strategic function. Strong communication and presentation skills in English are essential  You are well organized with excellent decision making skills, and a strategic mindset.  Willingness to travel up to 30% What we offer:  With us, there are always opportunities to break new ground. We empower you to fulfil your ambitions, and our diverse businesses offer various career moves to seek new horizons. We trust you with responsibility early on and support you to draw your own career map that is responsive to your aspirations and priorities in life. Join us and bring your curiosity to life! Curious? Apply and find more information at https://jobs.vibrantm.com
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Praktikant (m/w/d) Product Marketing – Training

Di. 02.03.2021
Schwalbach am Taunus
Samsung macht alles möglich, damit Menschen auf der ganzen Welt alles Mögliche machen können. Neue Wege gehen. Neue Ideen wagen. Neue Träume leben. Mit smarten Produkten, die unser aller Leben einfacher, aufregender und abwechslungsreicher machen. Werden Sie Teil dieser großen Vision – werden Sie Teil unseres erfolgreichen Teams. Praktikant (m/w/d) Product Marketing – Training Für unseren Geschäftsbereich IT & Mobile Communication Retail Management suchen wir einen engagierten und motivierten Mitarbeiter als Praktikant (m/w/d) Product Marketing – Training. Dienstsitz: Schwalbach/Taunus bei Franfurt am Main Beginn: 01.05.2021 Dauer: 6 Monate Support bei der Planung und Durchführung von Event- und Messeveranstaltungen Umsetzung diverser Projekte in Zusammenarbeit mit verschiedenen Agenturen (Mit-)Verantwortung für die Budgetplanung und -überwachung im zugewiesenen Verantwortungsbereich Briefing, Steuerung und Reportinganalyse von Event- und Field-Force-Agenturen Planung und Erstellung von Werbemitteln für die Händler und Endkunden Vorbereitung und Unterstützung beim Flagship-Launch Enge Abstimmung mit anderen (Marketing-)Teams Sie haben die ersten Semester Ihres wirtschaftswissenschaftlichen (Bachelor-)Studiums, idealerweise mit Schwerpunkt Marketing, erfolgreich abgeschlossen Sie konnten bereits erste praktische Erfahrungen im Rahmen eines Praktikums in einer vergleichbaren Position im Marketing sammeln Sie überzeugen durch Ihre eigenständige, ergebnisorientierte Arbeitsweise und treffen Entscheidungen im Rahmen Ihrer Befugnisse Sie interessieren sich für das Eventmanagement und weisen erste Erfahrung in der Steuerung externer Agenturen auf Sie beherrschen Deutsch und Englisch fließend in Wort und Schrift und gehen versiert mit MS Office um, insbesondere mit PowerPoint Innovationsgeist, Inspiration, Dynamik, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit runden Ihr Profil ab
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Field Marketing Manager Germany

Mo. 01.03.2021
Frankfurt am Main, München
Fortinet (NASDAQ: FTNT) secures the largest enterprise, service provider, and government organizations around the world. Fortinet empowers its customers with intelligent, seamless protection across the expanding attack surface and the power to take on ever-increasing performance requirements of the borderless network - today and into the future. Only the Fortinet Security Fabric architecture can deliver security features without compromise to address the most critical security challenges, whether in networked, application, cloud or mobile environments. Fortinet ranks number one in the most security appliances shipped worldwide and more than 450,000 customers trust Fortinet to protect their businesses.  Location – Frankfurt or Munich preferred To accompany our exponential growth in Germany, Fortinet EMEA Marketing is seeking a Field Marketing Professional in the IT Industry to help further expand our customer and market footprint in Germany by focusing on brand awareness as well as lead and pipeline building activities. The right candidate for this role combines strategic thinking and tactical execution skills. Preferable based out of our German Headquarters in Frankfurt or our Munich office, this position will report to the Senior Manager Field Marketing, DACH Region. The Field Marketing Professional will be working closely with German sales to understand their targets, priorities and key accounts and collaborate with various EMEA marketing departments. The primary focus of this role is the Regional and Public Sector Sales Teams. Work with German sales and DACH Field Marketing leadership to develop, enhance and execute a field marketing plan which best supports business growth and is designed to drive brand awareness, leads, demand and pipeline. The Field Marketing Plan should be in line with corporate, EMEA and German sales and marketing priorities and messaging, translating strategy into actions. Develop and drive integrated marketing programs which consist of best practice marketing mix elements that generate quality prospects Leverage and localize a repeatable and systematic set of programs to drive demand with the right balance between in-country and global campaigns Manage key marketing activities in the region like lead gen campaigns, events (virtual for the time being and when possible again also physical/live), industry conferences and sponsorships Manage and track Field Marketing Budget (MDF) assigned including tracking of results/ROI Manage relationships with local agencies and track spend Provide reporting and analysis on Field Marketing Activities Work closely with different Fortinet teams (e.g. EMEA Business Development, EMEA Demand Center) on closed-loop lead generation process around direct marketing activities, consistency in localization, database segmentation and web initiatives among others General coordination of events such as end customer days and industry conferences. This includes the preparation and follow up for each event Creation of MDF Purchase Requisitions, invoices management and budget tracking Assignment of leads to the relevant campaign and sales representative in Salesforce.com, track ROI on each activity Other duties as assigned 5 to 8 years of experience in IT Marketing, preferably IT-Security Demonstrated success in Field Marketing for a high-tech vendor meeting the revenue goals of sales teams; experience in marketing for certain verticals a plus. Complete understanding and proven track record across all field marketing tactics, with integrated campaigns, communications, and PR tactics to drive the pipeline: digital campaigns, call out campaigns, event management, high-touch tactics, etc. German mother tongue, with good English language communication skills, both written and oral. Strong business acumen and work ethic Ability to work cross-functionally to plan and execute successful marketing programs Ability to manage the planning and execution of programs in a deadline-driven environment Positive attitude, self-motivated, result- and data-driven, creative, responsive, strong organizational and communication skills and ability to set priorities Ability to influence and build cross functional relationships Knowledge of CRM/sales/email automation systems and how to maximize them for efficient lead distribution and reporting (SFDC & Pardot experience a plus) Proficient use of MS Office applications
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Senior Scientific Editor (m/f/div) in Market Communications

Mo. 01.03.2021
Darmstadt, Hanau
Location: Germany: Darmstadt || Germany: HanauFunction: CommunicationsCareer Level: Senior professionals (> 5 years)Legal Entity: Evonik Industries AGBusiness Line: Communications, Industrial & Economic PolicyEvonik, one of the world’s leading specialty chemicals companies, stands for appealing business and innovative strength. We work in a trustful and performance-oriented corporate culture that is geared to profitable growth and increasing the value of the company. In more than 100 countries, we benefit from our proximity to customers, and our leading market positions. More than 32,000 employees are bound by a claim: No product is so perfect that it couldn’t be made better.We don’t produce car tires, mattresses, tablets, or animal feed. However, these end products contain Evonik products – like 4,000 others, too. Often, it’s just a small amount that we contribute but that’s exactly what makes the difference. This is how Evonik makes tires more fuel-efficient, mattresses bouncier, tablets more effective, and animal nutrition healthier. That’s specialty chemicals. And we are one of the best in the world.Conceptualization, coordination, research, editing and quality assurance of external print, online and audiovisual publications of all kinds, including press releases, speaking notes, video scripts, materials for web conferences, designed collateral, science newsletters, product stories and web pagesFeed ongoing media relations campaigns with compelling, creative pitch angles; draft media materials; liaise with target editors / journalists to strengthen relationships and pitch story ideasDevelopment of quality standards, uniform processes as well as selection of external content service providers (preparation of pitches, briefing, screening) in cooperation with the Head of Content Chapter Writing speeches for divisional board members, executives and managersPlan and execute press events such as press conferences, press receptions etc.; ensure excellent briefing and preparation of company representatives for press appearancesResponsibility for planning and implementing media and communications training for executivesAdvanced university degree in natural sciences, medicine or another related subject, preferably with a PhD and supplemented by journalistic qualificationsIdeally industry experience in the pharmaceutical or life science sectorSeveral years of experience in communications or media industry in various functionsAbility to work in an agile matrix organizationAbility to track down topics, research them effectively and quickly, evaluate them, and effectively introduce them into the editorial processStrong and versatile writing skills coupled with exceptional editing skillsAbility to adjust language and content complexity to target audiencesExcellent English language skills at native level, German language skills are an advantage but not mandatoryWillingness to travel occasionallyYou will work on exciting and challenging topics together with a team in an ultra-modern, innovative and creative environment. Intensive on-the-job training with expert colleagues guarantees you will quickly become familiar with your duties and perform them independently. Performance related pay and the opportunity for personal and professional development are of course part of the package. Since 2009 Evonik Industries AG has been certified as a family-friendly company by the German Hertie Foundation.
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Digital Content Specialist (m/w/d)

Mo. 01.03.2021
Eschborn, Taunus
Gegründet 1968 in China zählt Midea heute zu den global führenden Technologiekonzernen in den Bereichen Verbraucherelektronik und Klimatisierung, Robotik, industrielle Automation und Logistik. Mit Standorten in über 200 Ländern, mehr als 150.000 Mitarbeitern und einem Umsatz von über 40 Mrd. USD belegt die Midea Group Platz 307 der weltweiten Fortune Global 500-Unternehmen und bereichert die Leben von Milliarden Menschen. Im Zuge der europäischen Wachstumsstrategie sind wir auf der Suche nach neuen Talenten für die Midea Europe GmbH. Bewirb dich jetzt als: Digital Content Specialist (m/w/d) Midea Europe GmbH | Eschborn | Vollzeit | ab sofort | unbefristet Vorbereiten der Marketing- und Produktmaterialien als Basis für eine exzellente Darstellung unserer Marken und Produkte auf E-Commerce Plattformen und unseren eigenen Webseiten, SoMe Kanälen, Partnerseiten oder Online-Shops Planung & Erstellung von Online-Content für eigene Seiten und Partner-Seiten (Text, Bild, Rich Content, Videos, A+ Content) Übersetzen und Korrigieren von englischen Vorlagen/ Texten in Bannern, Produktseiten etc. Erstellen von Vorlagen und Guidelines für die Produkt-Kommunikation im Internet nach EU-Richtlinien und Sicherstellen der Richtigkeit und Vollständigkeit des erstellten Contents Unterstützung des Teams Marketing und Produktmanagement sowie des E-Commerce Teams Enge Kooperation mit dem Headquarter Abgeschlossene Ausbildung oder Studium im Bereich Marketing, Digitale Medien und/oder Kommunikationsdesign Erste Erfahrungen in der Planung & Erstellung digitaler Inhalte auf E-Commerce Plattformen, idealerweise im Bereich Weiße Ware / Haushaltsgeräte Ausgeprägtes Verständnis für Kunden- und Konsumentenbedürfnisse Beherrschung und Spaß am Umgang mit der deutschen Sprache und Rechtschreibung Sehr gute MS Office Kenntnisse Can-Do Mentalität, proaktive, motivierte und selbstständige Arbeitsweise Kreativität und lösungsorientiertes Denken Verhandlungssichere Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Start-Up Atmosphäre innerhalb eines internationalen Großkonzerns Ein hochmotiviertes Team mit flachen Hierarchien und kurzen Entscheidungswegen Leistungsgerechtes Gehalt, flexible Arbeitszeiten, 30 Tage Urlaub und die Möglichkeit zur Weiterbildung Betriebliche Altersvorsorge Kantine & Essenszuschuss sowie Getränke & Obst Tiefgaragenstellplatz
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Spezialist Marketing Kommunikation Kampagnenmanagement (m/w/d)

Sa. 27.02.2021
Langen (Hessen)
Schaeffler – das ist die Faszination eines internationalen Technologie-Konzerns, verbunden mit der Kultur eines Familienunternehmens. Als Partner aller bedeutenden Automobilhersteller sowie zahlreicher Kunden im Industriebereich bieten wir Ihnen viel Raum für Ihre persönliche Entfaltung. Spezialist Marketing Kommunikation Kampagnenmanagement (m/w/d)Referenzcode: DE-X-LGN-21-00168Standort(e): LangenKonzipierung, Planung, Durchführung und Überwachung internationaler (Produkt-)Kampagnen Aufbau und Förderung tiefgreifender Kunden- und Zielgruppeneinblicke zur Erstellung von Kampagnenbotschaften Entwicklung kreativer Content-Ideen für unterschiedliche Medienformate wie Social Media, Podcast oder LandingpagesAufbau und Kontrolle eines Kampagnenplans, der alle relevanten Ziel- und Produktgruppen umfasstVorbereitung, Kontrolle & Einhaltung zur Verfügung stehender Jahresbudgets sowie Steuerung von externen DienstleisternErstellung und Überwachung von übergreifenden internationalen Sales Promotion in Abstimmung mit dem Vertrieb und der MarketingregionenAbgeschlossenes Hochschulstudium mit Schwerpunkt Marketing oder vergleichbare QualifikationFundierte Berufserfahrung in einem internationalen Marketingumfeld mit Fokus auf den B2B-Bereich innerhalb eines Unternehmens oder einer Agentur, idealerweise Expertise in der AutomobilindustrieRelevante Kenntnisse im KampagnenmanagementWerbe-/Kommunikationserfahrung sowie technische Affinität wünschenswertErfahrung in der Betreuung, Auswahl und Steuerung externer Dienstleister Sehr gute Kenntnisse in PowerPoint und Excel sowie gute Kenntnisse mit den weiteren gängigen MS-Office-AnwendungenSehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse, weitere Fremdsprachen von VorteilFreude an kreativem Arbeiten und Storytelling sowie ein gutes Gefühl für Sprache und DesignAusgeprägte konzeptionelle Fähigkeiten sowie analytisches DenkenHohes Maß an Qualitätsbewusstsein, Zuverlässigkeit, Umsetzungsstärke und TermintreueAusgeprägte Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit sowie hohe interkulturelle Kompetenz
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Brand Activation Manager China Market (m/f/d)

Sa. 27.02.2021
Frankfurt am Main
As a world leading food company Danone stands for international success. Around 100.000 employees work on all five continents in the four Danone business areas Essential Dairy & Plant-Based, Early Life Nutrition, Waters and Advanced Medical Nutrition on one corporate mission: „Bringing health through food to as many people as possible.“ As part of the Danone Group, our Specialized Nutrition Division stands for expertise in the field of healthy nutrition for babies/infants and medical dietetic treatment for all ages. This division includes the two companies Milupa Nutricia GmbH and Nutricia GmbH in Frankfurt am Main and Erlangen. Become part of our powerful team and take your next career steps with us!Support as of March/April our Danone Team from your preferred location around Frankfurt as Brand Activation Manager (m/f/d) China Market– limited until 31.12.2021 - Danone Together with marketing agency to develop annual brand activation plans towards our target group (e.g Chinese Daigou in Germany) to drive Aptamil China business Plan, organize and implement online/offline activities and tracking performance Operate Aptamil WeChat account to recruit followers and engage with content Develop marketing content with internal cross-functional team and agency’s support Facilitate China market relevant Product Innovation projects Work cross-functionally and managing your stakeholders independently Identify insights on consumers and competitors University degree with focus in management or marketing At least 2-3 years of working experience in brand marketing or digital marketing field, within FMCG consumer marketing would be an advantage Strong consumer understanding / Preferable working experience in China Strong communication skills and having fun working with different departments and countries Experienced in building connection/engagement with colleagues in a virtual working environment Entrepreneurial thinking as well as accountable work style Chinese native speaker, fluent in English, German (min. B1) is a plus Skilled in Microsoft office especially PPT. You are living in Frankfurt or nearby and are willing to travel to our office in Frankfurt on a regular basis Monthly subsidy to support the costs of public transportation, good connection to public transport, cooperations with fitness centers, access to corporate benefits and discounted offers for employees of Danone (i.e. travels, events and shopping) An international, innovative corporation, in which strengths are continuously stimulated through transparent career options and versatile training and development offers Central and modern office with open space, football table and supply of water, coffee, tee, yogurt and fruits for free, monthly lunch allowance, possibility to work from home. Respect and team spirit on all levels, the Danone PME family service, health promotion as well as regular events in order to exchange and celebrate successes
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Manager Market and Pricing Insights (m/w/d)

Sa. 27.02.2021
Dreieich
As international as a corporation, as personal as a medium-sized business: this is the culture at Biotest. As a global specialist in immunology and haematology, our mission is called “saving lives”. We give new perspective to chronic illnesses with innovative products and groundbreaking research. Motivated employees are therefore essential. Individual promotion and development prospects are part of everyday life for us. Join a team of 1,600 employees with great ideas. Do you work in a well-structured, independent and reliable manner? Are you looking for a job where you can actually make a real difference? Then we should get to know each other. As an expert in your assigned field, act as internal consultant on global market and competitor intelligence As member of Global Product Teams, shape Biotest’s product strategy in close collaboration with Marketing and Medical Affairs Self-dependently develop, conduct and improve activities to generate market insights to support Global Marketing (e.g. product managers),Global Sales and stakeholders across departments Lead international primary (qual./quant.) and secondary research to generate insights on markets and competitors Support health economic projects, conduct International Reference Pricing analyses, communicate and consult on results Collect, analyse and report on market data (e.g. IQVIA) Support Head of Market & Pricing Insights in establishing and maintaining an internal insights reporting platform Master's degree in marketing, business or life sciences At least 4 years of experience in relevant healthcare industries (e.g. biologics, medical devices or pharmaceuticals) in sales, marketing, market research, market access or related areas Experience in the plasma proteins/specialty area preferred Experience in researching and handling data from multiple sources Experience in dealing with pharmacoeconomic questions and/or strong interest to develop respective skills Confidence in managing stakeholders across departments, strong communication skills
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Trainee (m/w/d) Kommunikationsberatung / Mediaberatung

Fr. 26.02.2021
Düsseldorf, Frankfurt am Main, Hamburg, München
HERZLICH WILLKOMMEN BEI DENTSU GERMANY! Wir sind über 1.500 Experten für Media, Digital, Performance und Mobile, wir sind Social Pioneers, Forscher, Data Manager, Kreative, Strategen und Visionäre. Mit der gemeinsamen Vision „Innovating the way brands are built“ arbeiten wir in unserem internationalen Netzwerk mit einem breiten Spektrum an Kunden, die nach führender Expertise für Marken, Media und digitale Kommunikationsdienstleistungen suchen. Global, konsistent und aus einer Hand. Für diese Vision brauchen wir Dich und Deinen Tatendrang! Trainee (m/w/d) Kommunikationsberatung / Mediaberatung Düsseldorf, Frankfurt am Main, Hamburg, München In den 15 Monaten des Traineeships lernst Du, wie Du unsere nationalen und internationalen Kunden berätst, überzeugst und begeisterst  Von der Mitentwicklung von innovativen Media- & Kommunikationsstrategien über die Optimierung von laufenden Kampagnen bis zum Abschlussreporting lernst Du die dynamische Welt der Kommunikationsberatung kennen  Durch die Mitarbeit in einem festen Team übernimmst Du bereits früh Verantwortung und wirst schnell in den Kundenkontakt eingebunden Du fungierst als Schnittstelle zwischen unseren Kunden und Fachabteilungen  Betreuung unserer internationalen Top-Kunden aus den Bereichen Fashion, Automotive, Technology, Financial Services und Food & Beverages  Abgeschlossene Ausbildung oder Studium im Bereich Wirtschaftswissenschaften, Kommunikations- oder Medienwissenschaft o.Ä.  Interesse an Medien, Beratung und Marketing  Du sprichst fließend Englisch, fühlst dich wohl im Umgang mit Zahlen und hast große Freude am Präsentieren  Du hast gute MS-Office-Kenntnisse, insbesondere Excel und Power-Point  Du liebst den Umgang mit Menschen, bist begeisterungsfähig und kannst mit konstruktiven Argumenten überzeugen  Du bist ein Teamplayer und behältst auch zu Stoßzeiten den Überblick  Ein spannendes Umfeld in einer zukunftsträchtigen Branche in einem internationalen Netzwerk Abwechslungsreiche Aufgaben, ein hohes Maß an Eigenverantwortung sowie eine hohe Wahrscheinlichkeit einer Übernahme bei guter Performance Flache Hierarchien und kurze Entscheidungswege Weiterbildungs- und Entwicklungsmöglichkeiten durch unsere hauseigene Academy Flexible Arbeitszeitgestaltung (Gleitzeit und mobile Telearbeit)
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