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Personalmarketing: 575 Jobs

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Personalmarketing

Mitarbeiter* Personalmarketing

Mo. 18.01.2021
Hörstel
Mitarbeiter* Personalmarketing bei OKE Group Standort: Alle OKE-Standorte weltweit Job ID: 07JMMXXI_Group_MPM OKE Group GmbH ist die Holding, die standortübergreifend Aufgaben aus den zentralen Verwaltungsbereichen für die 16 Einzelunternehmen der OKE Unternehmensgruppe übernimmt. Das sind vor allem Bereiche, in denen es sinnvoll ist, für alle Einzelunternehmen gemeinsam zu planen und zu koordinieren wie z. B. Einkauf, Human Resources oder Finanzen und Controlling. Sie sind für die konzeptionelle Weiterentwicklung und das Roll-Out unserer Employer-Branding-Strategie verantwortlich. Sie erstellen Druckerzeugnisse und übernehmen die operative Verantwortung für interne und externe Employer-Branding-Aktivitäten. Sie erstellen und pflegen die Stellenausschreibungen für unsere deutschen Standorte. Zielgruppengerechte Personalmarketingmaßnahmen (online/offline), wie z. B. Karrierewebsite, Messen, Hochschulkooperationen und Social Media, steuern Sie gekonnt und setzen unsere Botschaften gezielt ein. Sie haben die Entwicklung, Steuerung sowie Erfolgsmessung unserer crossmedialen Kampagnen stets im Blick und leiten daraus erfolgreiche Maßnahmen ab. Sie steuern eigenständig und zielgerichtet externe Dienstleister. Sie verfügen über mehrjährige Berufserfahrung in der Planung, Konzeptionierung und Entwicklung von Employer-Branding-Aktivitäten sowie umfangreiche Erfahrung im Bereich Online- und Social Media Marketing Sie besitzen sehr gute Kenntnisse in MS Office (Office365) sowie optimalerweise Kenntnisse der gängigen Adobe-Programme (Photoshop, Indesign) und Typo3. Sie begeistern und kommunizieren gerne - team-, abteilungs- sowie standortübergreifend - auch in Englisch. Sie sind ein Organisationstalent, das immer den Überblick behält. Sie haben eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung mit einem Studium oder einer Weiterbildung im Bereich Personal, Recruiting und/oder Personalmarketing. Unser Konzept ›OKE Plus‹ mit Kindertagesstätte, Betriebsrestaurant, Aktivbereich sowie vielen internen und externen Fortbildungsmöglichkeiten und weiteren Bausteinen wie Poolfahrzeuge für Fahrgemeinschaften, betriebliche Altersvorsorge und vieles mehr. Bei uns arbeiten Sie eigenverantwortlich und selbstständig in einem aufgeschlossenen Team. Wir bieten die Möglichkeit zur Einbringung Ihrer persönlichen Stärken sowie interessante Arbeitsinhalte mit Blick über den Tellerrand und eine gute Übersicht in die Unternehmensprozesse. Wir riskieren lieber eine falsche Entscheidung, als dass nichts passiert. Jeder Mitarbeiter hat die Möglichkeit, in seinem Bereich eigenverantwortlich zu entscheiden und zu handeln. Wir reden nicht nur von offenen Türen und kurzen Entscheidungswegen, sondern leben sie auch. Wir geben Strukturen für die Standorte innerhalb der Unternehmensgruppe vor und schaffen so weltweit ein vertrauensvolles und modernes Miteinander. *>Wir mögen Menschen< ist der erste Grundsatz unseres Leitbildes >Wir geben Acht<. Wir freuen uns über Bewerbungen jedes Alters, Geschlechtes oder Wohnortes sowie jeder Religion oder sexuellen Orientierung: Wir freuen uns darauf, SIE kennenzulernen!
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Senior Recruiter / Talent Acquisition Manager (m/f/d) E-Commerce

Mo. 18.01.2021
Berlin
KW-Commerce is an international e-commerce company headquartered in Berlin with subsidiaries in Hong Kong and China. Our product range includes about 25,000 items of consumer electronics accessories and home & living products which we sell through online marketplaces like Amazon and eBay to approx. 6 millions customers every year – fast and worldwide. With down-to-earth commitment, a strong team spirit and a good sense of humor 280 employees continue to develop our company – always keeping an eye on long-term company success. Be a part of our success story as our new: Senior Recruiter / Talent Acquisition Manager (m/f/d) E-CommerceAs our Senior Manager (m/f/d) Talent Acquisition you will act as mentor (m/f/d) and coach (m/f/d) to strengthen the recruiting skills within the company. As a passionate recruiter, you drive our recruitment efforts by increasing the number of A players, ensuring a speedy recruiting process, and providing a high-quality candidate experience. In doing so, you will play a crucial role in the development of recruiting strategies as well as take full responsibility for recruiting processes of a wide range of different positions across all departments and hierarchy levels – especially for senior and lead positions. In detail, this includes: You partner with our Head of Talent Acquisition to develop a holistic recruiting strategy and drive our organization's growth You mentor and coach team members and foster recruiting skills within the company You manage, drive and own full cycle recruiting across various departments and business units You demonstrate a knowledge of exceptional sourcing strategies and techniques incl. a valuable network to create robust pipelines and find top talents You lead projects to continuously optimize our recruitment and recruiting metrics (e.g. strengthen employer brand, talent pool, recruiting at universities etc.) You are obsessed with candidate experience and keep candidates informed with quality communication throughout the interview process Our team of 9 HR enthusiasts in Berlin is looking forward to meet a passionate recruiter (m/f/d) who draws motivation from a sustained casting success and thus wants to experience their own direct influence on the further success of a promising e-commerce player. We are looking for the following: At least 5 years of full cycle recruiting experience in a fast-paced environment (digital industry, e-commerce, start-up, headhunting) Impeccable verbal and written communication skills in German (at least B level) and English (C1 level) Infectious enthusiasm while maintaining a friendly and professional demeanour Strong sense of urgency and ownership Exceptional sourcing and talent research skills as well as the ability to assess suitability quickly and reliably Eagerness to learn and contribute to a fast-growing team and company KW-Commerce is a profitable grown up start-up that has been bootstrapped since the start. Our company operates with a clear vision: we are building the leading global marketplace seller. We are offering an exciting position with a lot of responsibility to drive the growth of the company. We guarantee tons of fun, daily laughter, room for action and a steep learning curve. What else to expect: A kind and always supportive team A modern workplace in our headquarters in central Berlin with great public transport connections A remote-friendly environment Colleagues in People Operation and working students to support with the administrational part of recruiting Flexible and family-friendly working hours for a good work-life balance Scope to develop and realize your own ideas and concepts Regular and instant feedback, as well as transparent corporate communication allowing you to push ahead quickly with your subjects Various options for professional and personal growth and development, along with a membership at Urban Sports Club Fresh fruit and free drinks Company events on a regular basis and employee discounts for our products
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Disponent (m/w/d) in der Gebäudedienstleistung

Mo. 18.01.2021
Aalen
Prägen Sie die Arbeitswelt von morgen! Wir bieten Ihnen einen sicheren Arbeitsplatz und die Möglichkeit, in unserem Unternehmen die Zukunft entscheidend mitzugestalten. Eine Position mit Verantwortung und spannenden Herausforderungen liegt vor Ihnen. Werden Sie als Disponent Teil eines, auch in unsicheren Zeiten expandierenden Unternehmens in der Gebäudedienstleistung mit mehr als 80 Niederlassungen und 6.000 Mitarbeitern. Rekrutieren Sie Hausmeister, Reinigungskräfte und Gartenmitarbeiter Sie disponieren die Einsätze Ihrer Mitarbeiter und sind deren persönlicher Ansprechpartner Betreuen Sie Ihren eigenen Kundenstamm und sorgen Sie für die Nachhaltigkeit unserer Dienstleistungen Sie verantworten die Wirtschaftlichkeit Ihrer Objekte in der Region Aalen Sie sind Personaldisponent, Einzelhandelskaufmann oder kommen aus der Hotelerie / Gastronomie Sie haben erste Kenntnisse im Bereich Führung und Disposition Sie organisieren gerne und sind empathisch Der Dienstleistungsgedanke prägt Ihr Handeln Ein unbefristeter Arbeitsvertrag mit einem Festgehalt, eine 5-Tage-Woche und geregelte Arbeitszeiten, umfangreiche Benefits z.B. betriebliche Altersvorsorge und Mitarbeiterrabatte sowie betriebliches Gesundheitsmanagement Poolfahrzeuge für Außentermine und Dienstfahrten Eine praktische Einarbeitung mit einem persönlichen Paten verbunden mit Weiterbildungsschulungen zu den Themen Disposition und Personalführung in digitaler Form oder an unserer hauseigenen Akademie Die Werte eines mittelständischen Familienunternehmens wie Vertrauen, Verlässlichkeit und Beständigkeit
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Disponent (m/w/d) in der Gebäudedienstleistung

Mo. 18.01.2021
Jena
Prägen Sie die Arbeitswelt von morgen! Wir bieten Ihnen einen sicheren Arbeitsplatz und die Möglichkeit, in unserem Unternehmen die Zukunft entscheidend mitzugestalten. Eine Position mit Verantwortung und spannenden Herausforderungen liegt vor Ihnen. Werden Sie als Disponent Teil eines, auch in unsicheren Zeiten expandierenden Unternehmens in der Gebäudedienstleistung mit mehr als 80 Niederlassungen und 6.000 Mitarbeitern. Rekrutieren Sie Hausmeister, Reinigungskräfte und Gartenmitarbeiter Sie disponieren die Einsätze Ihrer Mitarbeiter und sind deren persönlicher Ansprechpartner Betreuen Sie Ihren eigenen Kundenstamm und sorgen Sie für die Nachhaltigkeit unserer Dienstleistungen Sie verantworten die Wirtschaftlichkeit Ihrer Objekte in der Region Jena Sie bringen eine kaufmännische Ausbildung oder betriebswirtschaftliche Kenntnisse mit Sie haben erste Erfahrungen im Bereich Führung und Disposition Sie organisieren gerne und sind empathisch Der Dienstleistungsgedanke prägt Ihr Handeln Ein unbefristeter Arbeitsvertrag mit einem Festgehalt, eine 5-Tage-Woche und geregelte Arbeitszeiten, umfangreiche Benefits z.B. betriebliche Altersvorsorge und Mitarbeiterrabatte sowie betriebliches Gesundheitsmanagement Poolfahrzeuge für Außentermine und Dienstfahrten Eine praktische Einarbeitung mit einem persönlichen Paten verbunden mit Weiterbildungsschulungen zu den Themen Disposition und Personalführung in digitaler Form oder an unserer hauseigenen Akademie Die Werte eines mittelständischen Familienunternehmens wie Vertrauen, Verlässlichkeit und Beständigkeit
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Recruiter/in / HR Specialist Recruiting / Inhouse Recruiting Specialist  (m/w/d) - remote und/oder vor Ort

Mo. 18.01.2021
Bist Du auch der Überzeugung, dass zwei smarte Köpfe gemeinsam mehr erreichen als jeder für sich alleine? Wir sind einer der Top-Spezialisten für die Vermittlung hochqualifizierter IT- und Engineering-Experts in Deutschland,  Österreich und in der Schweiz. Wir bringen smarte Köpfe zusammen und finden den Perfect Match für Kunden und Experten. Um die Besten zu finden, suchen wir weitere smarte Köpfe für unser Team. Bist Du ein Recruiter mit Herzblut und findest die beste Ergänzung für unser Team? Bist Du außerdem ein Teamplayer, der sich durch Erfolge selbst motiviert? Und hast Du Lust auch remote, Teil eines großartigen Teams zu werden? Dann freuen wir uns auf Deine Bewerbung als Recruiter/in / HR Specialist Recruiting / Inhouse Recruiting Specialist  (m/w/d) – remote und/oder vor Ort Du betreust den gesamten Recruitingprozess, inkl. Bedarfsklärung, Erstellung von Stellenanzeigen, Active Sourcing, Talent-Screening, Interviewführung und ggf. Zusammenarbeit mit Personaldienstleistern. Dabei ist Dein Schwerpunkt die Recherche, Identifizierung und Ansprache potenzieller Kandidaten über Social Media und andere relevante Netzwerke. Für dieses Active Sourcing wählst Du die geeigneten Kanäle sowie die zielgruppenorientierte Ansprache. Du planst Telefon-, Video- oder persönliche Interviews mit potentiellen Kandidaten, führst sie eigenständig durch und bewertest sie. Du stehst in engem Austausch mit den Fachbereichen und beantwortest Kandidaten Fragen zur Ausschreibung oder zur Candidate Journey. Insgesamt unterstützt Du die strategische Entwicklung von neuen Recruiting-Maßnahmen und Optimierung von Bewerbungsprozessen, identifizierst neue Sourcing- / Recruitingwege, schlägst innovative Technologien, Tools und Vorgehensweisen vor und setzt diese um. Du begleitest die Talente mit viel Persönlichkeit durch den Bewerbungsprozess und stellst durch Dein ausgezeichnetes Bewerbermangement eine gute Candidate Experience sicher. Damit begeisterst Du die richtigen Talente für uns und baust ein weitreichendes Kandidatennetzwerk auf. Du hast Dein Studium (BWL, Kommunikations- oder Geisteswissenschaften, Touristik) oder eine vergleichbare Ausbildung erfolgreich abgeschlossen. Du bist bereits im Recruiting und Active Sourcing tätig und bringst und bringst den Aufgaben entsprechende Praxiserfahrung mit. Du begeisterst Dich für Recruiting-Themen, insbesondere die Möglichkeiten des Active Sourcing und bist interessiert an Digitalisierung und allgemein an Trends, Entwicklungen und Technologien im Sourcing und Recruiting. Du hast Spaß am Umgang mit Menschen, besitzt eine ausgeprägte Kommunikationsstärke und trittst sympathisch, souverän und serviceorientiert auf. Du hast Lust darauf im dynamischen Umfeld einer innovativen Company zu arbeiten, neue Wege im Recruiting zu beschreiten und bringst dafür die passende Lern- und Entwicklungsbereitschaft mit. Du arbeitest gerne selbständig und eigenverantwortlich, gleichzeitig nutzt Du die Kraft des Teamworks und bist kein Einzelkämpfer. Du bringst Passion mit, ein positives Mindset und hast Lust darauf, die besten Kollegen für unser Team zu finden. Du gehst mit allen gängigen MS Office Tools souverän um und besitzt sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse. Wachstum: Wir gehören zu den 500 am schnellsten wachsenden Unternehmen - ausgezeichnet vom Focus - und jeder Mitarbeiter hat die Chance hier mitzuwachsen. Kollegen, die unsere Core Values leben und mehr sind als „nur“ Kollegen. Regelmäßige Teamevents, auf denen wir uns und unsere Erfolge feiern. Einen unbefristeten Arbeitsvertrag. Offices, die es leicht machen, sich bei der Arbeit wohl zu fühlen und gleichzeitig die Flexibilität bis zu 100% Remote Work.
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Interim Talent Acquisition Lead - Strategic Projects Role (m/f/x)

Mo. 18.01.2021
Berlin
HelloFresh is on a mission to change the way people eat, forever! Since our 2011 founding in Europe’s vibrant tech hub, Berlin, we’ve become the world's leading meal kit provider, delivering to over 4.2 million households worldwide in 14 countries across 3 continents. Our People team is here to attract and retain the best talent for HelloFresh by providing a best in class employee experience at all stages of the employee lifecycle. Welcoming talented and motivated employees from around the globe, we play an active role in ensuring they have a good start, but stay and grow with us, with employee satisfaction and well-being at the core of what we do. As strategic partners, we help our people managers and leaders as they guide their teams to achieving business goals. Managing the workplace in a way that employees are happy, motivated and productive is as important to us as having an open ear for our employees. Our more than 7,000 employees from over 70+ nationalities are the heart and soul of our diverse, fast-paced and dynamic environment where innovation and smart, fast action is encouraged.  We will encourage you to make an immediate impact in your area of work as well as empower you to grow your career with us.This interim role is an exciting opportunity to help a well established Talent Acquisition function drive an ambitious 2021 strategy over a 6-9 month period.  Working closely with strong TA department leads locally and internationally, as well as the VP People, you will help develop, drive and execute on key Talent projects across a variety of areas including TA systems integration / optimisation, global mobility / international recruitment and employer branding.   The role is interim as it provides coverage during a parental leave.   What you’ll do Collaborate with the TA Department Leads, build on and execute the 2021 talent acquisition strategies in order to attract, evaluate and hire the best candidates to all areas of the business Liaise with our external HR software vendors. Recommend opportunities for optimisation or new tooling solutions for Talent Acquisition, ranging from Sourcing tools to a new Career Site integration with both local and global potential  Participate in new systems integrations, leading TA aspects Be accountable for TA budget by managing all vendor relationships, managing and reviewing contracts, approving and reconciling monthly TA expenses and signing off on all relocation / visa costs Partner with the Employer Brand team and TA EVP team to  ensure full integration of our employer branding & engagement strategy across all elements of TA locally and internationally including social media, external and internal career pages, LinkedIn and our intranet site.  Act as a SME / ambassador for HQ as we build relationships with international HF properties and work to integrate / share best practices across teams to ensure a consistent international process Hands on Executive level recruitment  You have 8+ years’ experience as a Talent Acquisition professional recruiting for high-change, high-growth companies. You have proven experience in working with different ATS beyond a user level.  You understand the how’s and why’s of TA systems and have possibly even participated in a systems upgrade or integration.  GreenHouse and Workday knowledge are a plus .  You have exceptional interpersonal communication skills and collaborative work style with the ability to build trust and credibility with leaders and stakeholders at a level sufficient to drive organizational change You are passionate about recruitment and possess the ability to be both hands-on and strategic: You still love to get involved in a search and can execute at an expert level and/ or teach best practices You are a multifaceted problem solver.  You can look at a problem from 30,00 ft, but also are able to understand the detailed challenges of those on the ground.  You have a proven track record in creating and implementing successful, large scale next level recruitment initiatives from start to finish  You are an exceptional, persuasive and motivating leader. Fluent in English both written and verbally You come with strong analytical skills, a good business sense and the ability to deliver hands on and pragmatic solutions in a constantly changing environment Healthy discount on weekly HelloFresh boxes Annual learning and development budget to attend conferences or purchase educational resources plus access to the HelloFresh Academy Subsidised childcare with a professional nannying agency Free access to Headspace, biweekly in-house yoga classes (remote since March 2020) A diverse and vibrant international environment of 70+ different nationalities Additional perks include: Free crash course in German, compensation for advanced external German classes, discounts for our neighboring gym & Urban Sports Club, summer & winter parties, discount on our HelloFresh GO vending machines The chance to have a significant impact on one of the fastest-growing technology companies in Europe in an exciting growth phase
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Talent Acquisition Manager - Corporate Functions (m/f/x)

Mo. 18.01.2021
Berlin
HelloFresh is on a mission to change the way people eat, forever! Since our 2011 founding in Europe’s vibrant tech hub, Berlin, we’ve become the world's leading meal kit provider, delivering to over 4.2 million households worldwide in 14 countries across 3 continents. Our People team is here to attract and retain the best talent for HelloFresh by providing a best in class employee experience at all stages of the employee lifecycle. Welcoming talented and motivated employees from around the globe, we play an active role in ensuring they have a good start, but stay and grow with us, with employee satisfaction and well-being at the core of what we do. As strategic partners, we help our people managers and leaders as they guide their teams to achieving business goals. Managing the workplace in a way that employees are happy, motivated and productive is as important to us as having an open ear for our employees. Our more than 7,000 employees from over 70+ nationalities are the heart and soul of our diverse, fast-paced and dynamic environment where innovation and smart, fast action is encouraged.  We will encourage you to make an immediate impact in your area of work as well as empower you to grow your career with us.Hiring and engaging highly-sought-after talent is at the top of the agenda for HelloFresh. We are looking to grow our HelloFresh Recruitment Team to help expand the company through a period of rapid growth. You’ll be exposed to a lean and fast-paced working environment surrounded by smart, passionate people. As our new Talent Acquisition Specialist (m/f/x) you will be hiring excellent people from junior to senior level and work closely with the hiring managers for some of the corporate functions in the global Headquarters of HelloFresh to deliver on one of our most important objectives: attract and retain the best talent to HelloFresh. You should be results-driven and solution-orientated, whilst tactical and sensitive when dealing with stakeholders. If you are passionate about talent acquisition and looking for a new opportunity in a fast-moving, very international environment that will challenge you, we would very much like to meet you. What you'll do Strengthen our employer brand and ensuring we provide an exceptional end-to-end candidate experience at all points of the recruitment lifecycle Help current team with all recruitment-related efforts: manage data in our ATS, post jobs, maintain job boards, schedule and conduct interviews, communicate to line managers about hiring progress, create offers etc.  Source and attract the best candidates to join the Global HQ teams in Marketing, Operations, Business Development, Business Intelligence, People, Finance, Legal, Office Management etc. Take a creative and strategic approach to recruiting, developing and improving our sourcing strategies for both active and passive candidates Help executing a values-based employer branding & engagement strategy, exciting internal and external audiences together with our Employer Branding team A Talent Acquisition Manager / Specialist or Recruiter with min. 3 years’ experience in delivering all stages of the recruitment process, from advertisement to offer, communicating with a high volume of candidates on a daily basis Background from either internal talent acquisition or recruitment agency Experience managing relationships with a variety of internal stakeholders Strong and advanced sourcing skills Fluent in English verbally and in writing, German would be a plus A natural “people’s person” with great communication, interpersonal skills and good levels of emotional intelligence Self-starter with a can-do attitude, and confident working with stakeholders on all levels Highly organised day to day, able to handle multiple tasks and projects at once; self-organisation is key IT savvy, professional skills with the entire Microsoft Office Suite and experience with Applicant Tracking Systems Strong affinity to the HelloFresh brand and culture Healthy discount on weekly HelloFresh boxes Annual learning and development budget to attend conferences or purchase educational resources plus access to the HelloFresh Academy A diverse and vibrant international environment of 70+ different nationalities Additional perks include: Free crash course in German, compensation for advanced external German classes, discounts for our neighboring gym & Urban Sports Club, summer & winter parties, discount on our HelloFresh GO vending machines The chance to have a significant impact on one of the fastest-growing technology companies in Europe in an exciting growth phase
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Talent Acquisition Manager - Tech (m/f/x)

Mo. 18.01.2021
Berlin
HelloFresh is on a mission to change the way people eat, forever! Since our 2011 founding in Europe’s vibrant tech hub, Berlin, we’ve become the world's leading meal kit provider, delivering to over 4.2 million households worldwide in 14 countries across 3 continents.  Our People team is here to attract and retain the best talent for HelloFresh by providing a best in class employee experience at all stages of the employee lifecycle. Welcoming talented and motivated employees from around the globe, we play an active role in ensuring they have a good start, but stay and grow with us, with employee satisfaction and well-being at the core of what we do. As strategic partners, we help our people managers and leaders as they guide their teams to achieving business goals. Managing the workplace in a way that employees are happy, motivated and productive is as important to us as having an open ear for our employees. Our more than 7,000 employees from over 70+ nationalities are the heart and soul of our diverse, fast-paced and dynamic environment where innovation and smart, fast action is encouraged.  We will encourage you to make an immediate impact in your area of work as well as empower you to grow your career with us.We’re looking for a Tech Talent Acquisition Manager, to help foster the rapid growth of HelloFresh. You can expect to find a team with an agile and lean mindset, that relies on data-driven decisions and is encourage to work with autonomy to deliver high quality Engineering hires.  What you'll do Taking ownership of our end-to-end recruitment funnel: from sourcing to interviewing, and the best part, delivering offers! Creating strong and creative sourcing strategies, while engaging hiring teams to get the most of our referral program Developing solid working relationships with hiring teams up to senior managers, across the organisation, acting as a trusted advisor/partner in everything related to hiring Participate in projects across candidate experience, NPS, process quality and other areas of recruitment Strengthening our employer brand and ensuring we provide an exceptional end-to-end candidate experience at all points of the recruitment lifecycle Experience in managing all stages of the recruitment process, from advertisement to offer, communicating with a high volume of candidates on a daily basis Background working either in-house or agency hiring in Tech, having a good knowledge of the Tech market and landscape Great communication, interpersonal skills and ability to collaborate with stakeholders of all levels Proactive and hands-on attitude. You're happier when you're improving the world around you  Healthy discount on weekly HelloFresh boxes Annual learning and development budget to attend conferences or purchase educational resources plus access to the HelloFresh Academy Subsidised childcare with a professional nannying agency Free access to Headspace, biweekly in-house yoga classes (remote since March 2020) A diverse and vibrant international environment of 70+ different nationalities Additional perks include: Free crash course in German, compensation for advanced external German classes, discounts for our neighboring gym & Urban Sports Club, summer & winter parties, discount on our HelloFresh GO vending machines The chance to have a significant impact on one of the fastest-growing technology companies in Europe in an exciting growth phase
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Recruitment Consultant / Personalberater (m/w/d)

Mo. 18.01.2021
Frankfurt am Main, Düsseldorf, Hamburg, Berlin, Hannover, Nürnberg, Stuttgart, München
Sie möchten selbstständig arbeiten, Verantwortung übernehmen und Karriere machen? Dann führt Ihr Weg direkt zu SThree -  Ihre Karriere beginnt hier! Wir von SThree sind ein führende Personalberatung mit über 60 Büros weltweit und 10 Standorten in der DACH-Region. Wir haben es uns zur Aufgabe gemacht hochqualifizierte Fach- und Führungskräfte in Festanstellung und Projektverträge zu vermitteln.   Personalberater | Recruitment Consultant (m/w/d)   Zur Unterstützung unseres Teams suchen wir dafür motivierte Persönlichkeiten, die gerne im Kundenkontakt stehen, Überzeugungstalent besitzen und selbstständig arbeiten möchten. Im Gegenzug bieten wir Ihnen an allen Standorten eine Arbeitsumgebung voller Vertrauen, Wertschätzung und unbegrenzten Karriereperspektiven.   Verstärken Sie unser erfolgreiches Team in Frankfurt, Düsseldorf, Hamburg, Berlin, Hannover, Nürnberg, Stuttgart, München, Wien, ZürichAls Recruiter sind Sie die Schnittstelle zwischen Arbeitgebern und Kandidat/innen: Sie koordinieren den gesamten Recruitmentprozess: von der Kundenakquise über die Kandidatensuche bis hin zu Bewerbungsgesprächen und der Einstellung im Kundenunternehmen Sie konzentrieren sich dabei auf einen bestimmten Fachbereich, um sich innerhalb kürzester Zeit zum/r Experten/in zu entwickeln Sie netzwerken auf Unternehmens- und Kandidatenebene und bauen so Ihren Markt aus Erfolgreich abgeschlossenes Studium oder eine für den Vertrieb qualifizierende Ausbildung Verhandlungssicheres Deutsch und sehr gute Englischkenntnisse  Sie sind ehrgeizig und besitzen den notwendigen Biss Spaß und Interesse an Vertrieb und Recruitment Kommunikationsstärke und Präsentationssicherheit auf allen Hierarchieebenen Schnelle Aufstiegschancen aufgrund flacher Hierarchien und klar definierten Karriereschritten  Selbstständige Betreuung eines eigenen Marktsegments Einzigartige Unternehmenskultur, eine sehr positive Arbeitsatmosphäre und absolute Professionalität Überdurchschnittliche Verdienstmöglichkeiten durch eine lukrative, leistungsabhängige Provision Exklusive Büroräume in bester Lage Ein ausgezeichnetes Ausbildungsprogramm mit einem persönlichen Mentor Sie erhalten einen unbefristeten Vertrag in Festanstellung ab dem ersten Arbeitstag
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Senior Recruiter (m/w/d)

Mo. 18.01.2021
Berlin
Von Null auf 100 – AUTODOC hat sich seit der Unternehmensgründung im Jahre 2008 bis heute als Europas führender Onlinehändler für Autoersatzteile etabliert. Mit einem starken Kundenfokus und einer bedarfsgerechten Sortimentszusammenstellung mit derzeit rund 2,5 Mio. Produkten von 870 Herstellern für 166 Automarken verfolgen wir das Ziel, diesen Erfolgskurs beizubehalten, uns stetig zu verbessern und unsere Marktposition weiter auszubauen. Steig ein und werde Teil unserer Erfolgsgeschichte! Zur Verstärkung unseres HR-Teams in Berlin suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Senior Recruiter (m/w/d). Beratung der Führungskräfte in allen Fragestellungen im Bereich Recruiting Steuerung des Recruiting-Prozesses für ausgewählte Fachbereiche Proaktive und zielgruppenorientierte Kandidatensuche und -ansprache Betreuung der Kandidaten im gesamten Bewerbungsprozess Kommunikation sowie die Verhandlungen mit externen Dienstleistern Kontinuierliche Analyse und Weiterentwicklung von innovativen Recruiting-Strategien Mitarbeit in Recruiting-Projekten sowie die Weiterentwicklung von Prozessen Dein Herz schlägt für Recruiting und die beste Candidate-Experience Idealerweise ein abgeschlossenes Studium oder kaufmännische Ausbildung Fundierte Active-Sourcing Kenntnisse und sicherer Umgang mit Social-Media-Kanälen Eigeninitiative und ergebnisorientierte Arbeitsweise Hands-On-Mentalität mit dem Willen das Wachstum von Autodoc nachhaltig voranzutreiben Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift, Russischkenntnisse von Vorteil Teamevents & Firmenfeiern Ein dynamisches, zielstrebiges und motiviertes Team Förderung deines persönlichen und beruflichen Werdegangs durch diverse Weiterbildungsmöglichkeiten Die Chance dich aktiv in die Gestaltung deines Aufgabenbereichs einzubringen Ein internationales Arbeitsumfeld mit flachen Hierarchien und kurzen Entscheidungswegen
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