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Pharmazie: 29 Jobs in Gilching

Berufsfeld
  • Pharmazie
Branche
  • Pharmaindustrie 24
  • Gesundheit & Soziale Dienste 1
  • Recht 1
  • Sonstige Branchen 1
  • Sonstige Dienstleistungen 1
  • Unternehmensberatg. 1
  • Wirtschaftsprüfg. 1
  • Wissenschaft & Forschung 1
Berufserfahrung
  • Mit Berufserfahrung 28
  • Ohne Berufserfahrung 5
  • Mit Personalverantwortung 2
Arbeitszeit
  • Vollzeit 28
  • Home Office 1
  • Teilzeit 1
Anstellungsart
  • Feste Anstellung 27
  • Befristeter Vertrag 1
  • Praktikum 1
Pharmazie

Head of Functional Characterization / Bioassay (d/f/m)

Di. 11.05.2021
Martinsried
Formycon AG is one of the world’s leading developers of biosimilars. With an experienced team comprised of more than 130 professionals, the company is able to span the entire value chain of biosimilar drug development, from market analysis and protein analytics, to the development of production processes, to clinical trials and the regulatory approval process. To support our team in Martinsried near Munich, we are looking for suitable candidates for the following fulltime and permanent position, to begin work as soon as possible: Head of Functional Characterization / Bioassay (d/f/m) For our team in the field of Functional Characterization we are looking for a dedicated and experienced department head with a strong background in cell biology (potency assays) and binding assays (ELISA, SPR, BLI) and profound experience as team leader. Lead and develop the Functional Characterization department with approximately 20 associates Supervise, motivate, develop and coordinate team leaders, scientists and technical assistants and ensure in-time delivery of analytical results and documentation Manage budget and resource planning for the department Provide in-depth scientific and technical input and monitor the development, qualification, and routine use of functional assays across various projects Compile/review high quality scientific documents and support submissions to authorities (BLA, MAA, BB, IMPD, IND etc.) Ensure up-to-date quality and safety standards in the laboratory and provide support during internal and external inspections Continuously develop infrastructure including the implementation of new technologies and software solutions Degree (master, diploma, PhD) in Life Science, Pharmaceutical Sciences or a comparable field  At least 5 years of relevant work experience in the pharmaceutical industry with a strong background as line manager Excellent scientific and technical knowledge in the area of cell-based potency assays and/or ELISAs  Experience with binding kinetics (SPR, BLI) is of advantage Very good team player with strong communication skills, result oriented, well organized, proactive, problem solver and able to work independently Creativity and enthusiasm for working in a fast-growing biopharmaceutical company Fluency in written and spoken English required, German knowledge is considered advantageous but not a prerequisite Work permit for Germany is mandatory Bring us your skills and energy and shape your own career in a stimulating and open work environment. We are looking for highly motivated individuals who are ready to take on new challenges with enthusiasm and personal commitment. Working at Formycon means being part of a smart, innovative team with minimal hierarchy and opportunity to share your own ideas.
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Senior Fachzertifizierer im Bereich Nicht-aktive Medizinprodukte (w/m/d)

Di. 11.05.2021
München
Seit 1866 gilt unsere Leidenschaft der Technik und der Sicherheit. Innovationen beeinflussen unser Leben in vielfältiger Weise. Für die Sicherheit von Menschen und der Gesellschaft setzen wir uns jeden Tag aufs Neue ein und schaffen Vertrauen in neue Technologien. Wir sind Teil des Fortschritts. Wir beraten, wir prüfen, wir zertifizieren. Wir handeln aus Überzeugung, gestalten schon heute die Welt von morgen – setzen Zeichen. Wir nehmen die Zukunft in die Hand. Wir sind TÜV SÜD – 25.000 Mitarbeiter an weltweit 1.000 Standorten. Die TÜV SÜD Product Service GmbH ist weltweit tätig bei der Prüfung, Begutachtung und Zertifizierung von Konsumgütern, Industrie- und Medizinprodukten in Bezug auf Risiken, Qualität und Gebrauchstauglichkeit. Das Unternehmen gehört zu den führenden deutschen Prüfunternehmen in seiner Branche und ist ein wesentlicher Bestandteil des globalen Netzwerks der Product Service Division des TÜV SÜD Konzerns. Wenn Sie die Zukunft mit uns gestalten wollen, freuen wir uns auf Ihre Bewerbung. Fachzertifizierer für nicht-aktive Medizinprodukte und Zertifizierentscheider Bewertung und Bearbeitung von Zertifizierprojekten bei Wechseln der Zertifizierstelle Leitender Auditor im Bereich Nicht-aktive Medizinprodukte Durchführung interner Audits sowie Monitoring von Zertifizierpersonal Bearbeitung von Einsprüchen Schulung und Fortbildung von Zertifizierpersonal Abgeschlossenes Studium im technischen bzw. naturwissenschaftlichen Bereich, z. B. Medizintechnik, Biologie, Chemie, Pharmazie, Physik oder vergleichbare Fachrichtung Mindestens vier Jahre Berufserfahrung innerhalb der Medizintechnikbranche zwingend erforderlich Erfahrung als Auditor für Medizinprodukte und/oder Fachzertifizierer von Vorteil Erfahrung im Bereich Risikoanalysen nicht-aktiver Medizinprodukte und der anwendbaren Normen wünschenswert Kenntnisse in der Produktzulassungung und im Qualitätsmanagement bei Herstellern nicht-aktiver Medizinprodukte Qualitätsorientierte und selbstständige Arbeitsweise Routinierter Umgang mit den MS Office-Anwendungen Fließende Deutsch- und Englischkenntnisse für die Kommunikation mit Kunden und Kollegen Reisebereitschaft (ca. 20 % Reisetätigkeit) Der besseren Verständlichkeit halber verwenden wir durchgängig – grammatikalisch – männliche Bezeichnungen, adressieren dabei aber Personen aller Geschlechter gleichermaßen. Themen wie die berufliche Gleichstellung aller Menschen haben bei TÜV SÜD einen hohen Stellenwert.
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Global Pharmacovigilance (PV) Specialist (m/w/d)

Mo. 10.05.2021
München
Bencard Allergie GmbH mit Sitz in München ist ein pharmazeutisches Unternehmen, das sich sehr erfolgreich auf das zukunftsorientierte Marktsegment Allergie ausgerichtet hat. Das Unternehmen hat sich zum Ziel gesetzt, die Lebensqualität allergiekranker Menschen stetig weiter zu verbessern und die AllerGOlogie zielstrebig weiterzudenken. Hinter dem langjährigen Erfolg des Unternehmens stehen ein starkes Arzneimittelportfolio allergenspezifischer Immuntherapien, anhaltende Innovationskraft und eine werte- und wachstumsorientierte Firmenphilosophie, die auch in Zukunft gewährleisten, als kompetenter und verlässlicher Partner in der Allergologie wahrgenommen zu werden. Jetzt kommen Sie ins Spiel: Begleiten Sie uns dabei, unsere Erfolgsgeschichte aktiv mitzugestalten und unsere Marktpräsenz weiter auszubauen.Wir suchen zum frühestmöglichen Zeitpunkt einenGlobal Pharmacovigilance (PV) Specialist (m/w/d)Befolgung der Anforderungen der GVP-ModuleVerhandlung und Gestaltung von PV-VerträgenBeschreibung und Anpassung der PV-ProzesseOrganisation und Durchführung von PV-Trainings für die lokalen Experten, Geschäftsführer und ManagerKontrolle der Leistung und Qualität des globalen PV-Systems sowie der lokalen PV-SystemeUnterstützung/Stellvertretung des Global PV-ManagersBearbeitung, Klassifizierung und Kodierung eingehender NebenwirkungsfälleWissenschaftlicher Hochschulabschluss, z. B. in Pharmazie, Chemie, Biologie oder MedizinUmfangreiche Berufserfahrung in der pharmazeutischen Industrie, insbesondere im Bereich Pharmakovigilanz/Drug SafetyGVP-Kenntnisse sind VoraussetzungErfahrung mit multinationalen StrukturenVerhandlungssichere Deutsch- und Englischkenntnisse sind Voraussetzung; gerne gute Kenntnisse in einer weiteren SpracheSicherer Umgang mit MS OfficeSorgfältige und strukturierte ArbeitsweiseGutes Zeitmanagement und OrganisationstalentDurchsetzungsfähigkeit und VerhandlungsgeschickGute Kommunikationsfähigkeiten und Spaß an der Arbeit im TeamLösungsorientiertes Denken und HandelnEin angenehmes, familiäres ArbeitsklimaVielseitige Weiterbildungsmöglichkeiten37,5-Stunden-Woche bei VollzeitbeschäftigungGleitende Arbeitszeit30 Tage JahresurlaubModerne Arbeitsumgebung im Stadtteil München-Schwabing mit guter Verkehrsanbindung und ausreichend eigenen ParkmöglichkeitenHervorragenden Kaffee, Obst und Eis
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Associate Director Quality Control (gn)

Mo. 10.05.2021
Planegg
MorphoSys’ mission is to make exceptional, innovative biopharmaceuticals to improve the lives of patients suffering from serious diseases. Innovative technologies and smart development strategies are central to our approach. Success is created by our people, who focus on excellence in all they do, collaborate closely across disciplines. We all are driven by a desire to make the medicines of tomorrow a reality. Guided by mutual respect and trust, each member of the MorphoSys team is given the opportunity to develop and flourish within this exciting and inspiring environment. Join us in Planegg near Munich! We would like to fill the following vacancy as soon as possible: Associate Director Quality Control (gn) Coordinate and supervise analytical method transfers to CMOs and partners for the establishment of global manufacturing networks Develop and supervise the life cycle management for analytical methods (implementation, validation, trending, continuous improvement) in a global manufacturing network Provide QC input for process validation and compilation of Module 3 content for late stage development projects approaching global submissions Contribute to the setup and maintenance of processes for analytical data handling in the context of sponsor oversight for our manufacturing networks Contribute to strategic project planning for in-house and outsourced QC related testing activities Represent QC in internal and external cross-disciplinary teams as responsible expert for method life cycle and analytical transfers Degree in Life Sciences, Pharmacy or Bioengineering Ideally at least 8 years of experience in biotechnology or pharmaceutical industry with a minimum of 3 years of pertinent experience in the field of quality control Solid understanding of GMP principles and regulatory requirements Experience in instrumental analytics in the context of biopharmaceutical development as well as in QC life cycle management Experience in the compilation of QC related content in submissions for late stage development projects Clear commitment to work in the highly regulated area of pharmaceutical manufacturing and to represent QC in cross-disciplinary working groups Highly motivated and open-minded team player with well-developed interpersonal and intercultural abilities Excellent communication skills, both in English and German Creative working in X-functional teams Open and appreciative corporate culture Multicultural environment Working in an attractive, high-quality equipped building with restaurant Free sports and language courses
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Abteilungsleitung Regulatory Affairs Arzneimittel (m/w/d)

Mo. 10.05.2021
Pullach im Isartal
Mit über 15 Jahren Erfahrung in der klassischen Pharmaindustrie ebenso wie in der Biotechnologie und Medizintechnik kennen wir die entscheidenden Ansprechpartner, die anspruchsvolle Aufgaben mit Potenzial ausschreiben. Die hohe Personalnachfrage eröffnet spannende Möglichkeiten für engagierte Experten, um sich beruflich zu entwickeln und an ihrer Karriere zu arbeiten. Ihnen als Kandidat bieten wir dabei als spezialisierte Personalberatung mit einem internationalen Netzwerk entscheidende Vorteile - und das völlig kostenfrei für Sie. Registrieren Sie sich und profitieren Sie von interessanten und passenden Positionen und Projekten.Sie koordinieren und steuern mit Ihrem Team internationale Zulassungsprojekte für ArzneimittelSie bewerten und implementieren kontinuierlich neue rechtliche AnforderungenSie sind Hauptverantwortlicher interner und externer Ansprechpartner (m/w/d) für regulatorische Fragestellungen im Geschäftsbereich bzgl. Arzneimitteln, Medizinprodukten und NahrungsergänzungsmittelnSie vernetzen interne Fachabteilungen, Kunden und Behörden und tragen zur Optimierung unserer Schnittstellen-Prozesse beiNach Ihrem naturwissenschaftlichen Studium - idealerweise PharmazieFundierte Berufs- und Führungserfahrung im regulatorischen BereichAktuelles Fachwissen zu arzneimittelrelevanten Gesetzen und Richtlinien sind für Sie selbstverständlichAls sympathische Führungskraft können Sie Ihr Team motivieren und begeisternSie kommunizieren gern und sicher mit internationalen Ansprechpartnern (m/w/d) in englischer SpracheEinen Firmenwagen den Sie auch privat nutzen könnenEine freiwillige arbeitgeberfinanzierte AltersvorsorgeInteressante Angebote zur WeiterbildungGehaltsinformationen Sehr attraktive Vergütung inklusive Sozialleistungen
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Specialist for Aseptic Drug Product Manufacturing (w/m/d)

Sa. 08.05.2021
Krailling
Coriolis Pharma, is a globally operating independent service provider for formulation research and development of (bio)pharmaceutical drugs (proteins, peptides, monoclonal antibodies, RNA/DNA etc.) and vaccines. An interdisciplinary team of highly qualified scientists with many years of experience in the development of (bio)pharmaceuticals supported by an expert scientific advisory board provides cutting-edge service and know-how related to the formulation development of biopharmaceuticals. Work in project teams for biopharmaceutical aspetic filling and drug product development Be a key specialist to set up, to operate and to maintain aspetic filling operations Plan and execute aseptic drug product manufacturing activities, such as formulation preparation, primary packaging material preparation, filling line operation, packaging and labelling Completion of lab records/documentation according to good research practice Support CMC activities of biopharmaceuticals such as analytical method set-up, formulation preparation and development, primary packaging preparation, optimization of lyophilization processes, robustness investigations, scale-up and transfer Support of reporting activities and communication with clients Work according to instruction, operating procedure and good research practice Bachelor’s or Master degree in a (Applied) Sciences, Bioprocessing, Engineering or related field is beneficial A minimum 3 years hands on experiences in aseptic filling operations and clean room (e.g., filling, sterilization) is required Basic knowledge in biopharmeutical formulation analysis and characterization is advantagous Open for new ideas and tasks, high willingness to learn - hands on mentality Team player with strong motivation, inter-personal skills and excellent communication abilities As a Specialist, you will join a highly motivated, interdisciplinary team performing contract research and development for customers from the (bio)pharmaceutical industry worldwide. We offer you diversified and challenging areas of responsibilities in our innovative company. We actively support your personal development (technical, scientific and personal skills) especially by training on relevant techniques for characterization of (bio)pharmaceuticals. Beyond that Coriolis offers a variety of benefits and team activities to its employees.
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Deputy Laboratory Head, Quality Control Operations (f/m/d)

Fr. 07.05.2021
Garching bei München
ITM ist eine biotechnologische und radiopharmazeutische Unternehmensgruppe in Privatbesitz, die zielgerichtete diagnostische und therapeutische Radiopharmazeutika und Radioisotope für die Krebs­behandlung entwickelt, produziert und weltweit vertreibt. Darüber hinaus entwickeln wir ein eigenes Portfolio mit wachsender Pipeline an Produktkandidaten zur zielgerichteten Behandlung von Krebs­erkrankungen wie neuroendokrinen Tumoren oder Knochenmetastasen. Unsere Zielsetzung besteht darin, mit der Entwicklung von zielgerichteten Radionuklidtherapien im Bereich der Präzisionsonkologie den Behandlungserfolg sowie die Lebensqualität für Krebspatientinnen und -patienten maßgeblich zu verbessern und Nebenwirkungen zu reduzieren. Der Hauptsitz der Unternehmensgruppe befindet sich im Herzen des Forschungszentrums der Technischen Universität München (TUM). Betreuung des Wareneingangskontrollteams am Standort Neufahrn Review von analytischen Daten Rückweisung oder Billigung von GMP-Materialien als Stellvertreter (f/m/d) des LQK Stellvertretung der Laborleitung Erstellung von OOX-Berichten sowie Deviation und CAPA-Verfahren Durchführung von Risikoanalysen z. B. FMEA, Ishikawa Sicherstellung und kontinuierliche Verbesserung der cGMP-konformen und zeitgerechten Qualitätskontrolle Aufrechterhaltung und kontinuierliche Verbesserung von Arbeitssicherheit sowie die Schulung und Weiterbildung des Laborteams Erfolgreich abgeschlossenes naturwissenschaftliches Studium mit mehrjähriger Erfahrung in der pharmazeutischen Analytik Idealerweise drei Jahre Berufserfahrung in der pharmazeutischen Industrie Profunde GMP-Kenntnisse Erfahrung mit modernen Analyseverfahren Exzellente Kommunikationsfähigkeit in der deutschen Sprache und sehr gute englische Sprachkenntnisse Durchsetzungsstarke, lösungsorientierte Persönlichkeit mit strukturierter Vorgehensweise Proaktive, zielorientierte Arbeitsweise Gute EDV-Kenntnisse (MS Office), SAP und LIMS sind wünschenswert Einen modernen Arbeitsplatz mit State-of-the-art Laborausstattung Spannende Herausforderungen in einem aufstrebenden und schnell wachsenden Unternehmen Anspruchsvolle und vielfältige Projekte in interdisziplinären und hochprofessionellen Teams Eine offene Arbeitsatmosphäre in einer internationalen Firmenkultur mit kurzen Kommunikationswegen Eine flexible Arbeitszeitgestaltung mit attraktivem Vergütungspaket und Home Office Möglichkeiten
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Quality Control Manager (m/f/x) for Pharmacovigilance

Fr. 07.05.2021
München
Daiichi Sankyo and its 15.000 employees in more than 20 countries are dedicated to the creation and supply of innovative pharmaceutical products. In addition to a strong portfolio of medicines for cardiovascular diseases, under the Group’s 2025 vision to become a “Global Pharma Innovator with Competitive Advantage in Oncology,” Daiichi Sankyo is primarily focused on providing novel therapies in oncology. Our European headquarters are in Munich, Germany and we have affiliates in 13 European countries including Denmark, where Copenhagen acts as the Nordic headquarter. For our headquarter in Munich we are seeking highly qualified candidates to fill the position: Quality Control Manager (m/f/x) for Pharmacovigilance Purpose of the function: The Quality Control Manager will work with Quality & Compliance Lead to maintain and enhance Daiichi Sankyo PV Quality Management System in collaboration with other regional teams in the US and Japan and maintains Pharmacovigilance System Master File (PSMF). This position is responsible for the quality control of PV tasks fulfilled by DSE (EU headquarter office), EU affiliates, CROs and license partners and proactively monitors quality of all PV tasks (including compliance monitoring) and ensures operational standards are well-maintained. This position is also expected to contribute to the global projects together with Quality & Compliance Lead to enhance Daiichi Sankyo Global PV Quality Management System by implementing further globally harmonized standards and validated tools for process improvement, automation and trend analysis. Maintenance of Pharmacovigilance System Master File (PSMF) and related documents Define, manage, maintain and coordinate procedures continuously improving quality in collaboration with the CSPV group (e.g. compliance check expedited reporting, key performance indicators, deviations and CAPA management, revising SOPs) Proactively monitor quality of PV tasks, facilitate appropriate actions with SMEs and achieve continuous improvement Leading the CSPV department regarding PV Inspection/audit preparation and CAPA plan development and tracking CAPA status regarding deviations and findings of inspections/audits Lead and organize preparation meeting, coordinates requested document preparation with SMEs Lead CAPA plan development and its status tracking and facilitate inspections/audits in collaboration with QA functions Bring ideas for potential process improvement and global harmonization based on industry standards and industry benchmarking Organize “lesson learned” and implement systems and tools for process improvement and enhancement Master’s degree in Life Sciences, Pharmacy or Medical Sciences preferred and 5-8 years of experience in GxP and in PV Experience in the field of safety data processing or clinical development and in contract management Excellent computer, presentation and communication skills – very good verbally and written English Highly reliable with accurate operating principles Analytic and systematic approach with good problem-solving skills Ability to understand complex matters with a continuous focus on improvement Substantial communication skills, in particular also on intercultural level with respect and appreciation of cultural diversity Proactive, autonomous and reliable working style paired with the ability to work in international matrix teams We offer an interesting, diversified and challenging position, good contractual conditions, flexible working models, all the social benefits of a modern company and a professional environment where you will have the opportunity for personal growth.
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Mitarbeiter/in im Bereich Regulatory Affairs/Zulassung (m/w/d)

Fr. 07.05.2021
München
Die Harras Pharma Curarina GmbH ist ein stetig expandierendes, mittelständisches und international tätiges Pharma-Unternehmen in München. Wir entwickeln, produzieren (GMP) und vertreiben pflanzliche Arzneimittel, Phyto-Wirkstoffe und Extrakte. Unsere hochwertigen Präparate genießen international große Akzeptanz und stehen für moderne Phytotherapeutika auf wissenschaftlich fundierter Basis. Im Zuge unseres Wachstums suchen wir in Festanstellung ab sofort eine/n Mitarbeiter/in im Bereich: Regulatory Affairs/Zulassung (m,w,d) Sie planen, erstellen und pflegen Zulassungsunterlagen (national und international) und koordinieren und bearbeiten Dossiers/Änderungsanzeigen/Variations Sie arbeiten eng zusammen mit den Zulassungsabteilungen unserer Vertriebspartner Sie kommunizieren mit Gesundheitsbehörden in der EU und außerhalb der EU Sie leiten und koordinieren die pharmazeutischen F+E-Themen und Studien Sie betreuen MedWiss-Anfragen und ggf. Pharmakovigilanz-Arbeiten Sie sind Teamplayer mit ausgeprägter Sozialkompetenz und begegnen Ihren Mitmenschen kompetent, ideenreich und aktiv Sie wollen sich in Ihrer Position kontinuierlich weiterentwickeln, nach und nach mehr Verantwortung übernehmen und streben langfristig eine Leitungsfunktion in einem zentralen Bereich der Harras Pharma an Sie haben ein erfolgreich abgeschlossenes Studium der Pharmazie, Lebensmittelchemie, Chemie, Biologie oder Tiermedizin Sie verfügen über zumindest erste Erfahrungen im Bereich Regulatory Affairs, Qualitätsmanagement oder Pharmakovigilanz und haben ggf. Fachkenntnisse im Bereich Phyto-Arzneimittel und Nahrungsergänzungsmittel Sie besitzen umfassende Kenntnisse des EU-Arzneimittelrechts und sehr gute PC-Kenntnisse Sie bringen fachspezifische Englischkenntnisse in Wort und Schrift (Pharma) mit Sie arbeiten selbständig, strukturiert und zuverlässig Intensive Einarbeitung Hervorragende Entwicklungschancen Weiterbildungsmöglichkeiten Flache Hierarchien und schnelle Entscheidungswege Schöne Büroräume mit guter Verkehrsanbindung
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Project Manager Biopharma Excellence Consulting (f/m/d)

Mi. 05.05.2021
München
Want to work in a dynamic company with daily new challenges and opportunities? Then PharmaLex is your career opportunity! PharmaLex is one of the leading service providers for the global pharmaceutical industry. We offer end-to-end regulated services and specialize in all aspects of approval and maintenance of medicinal products and medical devices. We support pharma companies throughout the entire product lifecycle, ensuring initial submissions and approvals as well as keeping compliance with pharmaceutical regulations worldwide. Our services extend way beyond market approval, providing high level strategic consultancy as well as hands-on work to extend product registrations into new markets across all regions of the world. The success of our company grows with the excellent expertise and the high motivation of our employees. If for you, your profession is not only a job but also a vocation and you enjoy working with people and in teams as part of a global organization, then you are very welcome to join us. To strengthen our successful Biopharma Excellence team in Munich, we are looking as of now and limited to two years for a: Project Manager Biopharma Excellence Consulting (f/m/d) Classical project management of Biopharma Excellence projects Planning, controlling and documenting projects in close alignment with Program Managers Taking over project management tasks in all project stages and areas of activity Implementing operational and strategic planning Creating and maintaining of project plans Communicating with customers and authorities Supporting quality management and training activities Capacity planning, scheduling and cost planning of projects Supporting project infrastructure at the forefront of medical innovation Supporting of International Service Coordinator Biopharma Excellence Group You have preferably successfully completed a degree in life science in a scientific or related field You have professional experience in project management You bring excellent knowledge in the relevant processes and tools of project management Experience in the field of regulatory affairs is an advantage You have a solid understanding of business administration You command a high level of social competence, communication and organizational skills You are a team player, reliable and you have a structured working style You can communicate very well in English and German You are confident with MS Excel and MS Word You adapt quickly to new tools and CRM software - experience with CRM / ERP (moco) would be highly advantageous Experience with review of client CDA/NDA or Master Service Agreements would be highly advantageous Diverse and challenging job Working in a team of internationally recognized experts Quickly taking over responsibility and making a difference Open and appreciative corporate culture Flexible working hours based on trust Possibility to work reduced number of hours Possibility to work from home Continuous development opportunities through knowledge and experience as well as training
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