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Produktmanagement: 156 Jobs in Lindweiler

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Berufserfahrung
  • Mit Berufserfahrung 132
  • Ohne Berufserfahrung 86
  • Mit Personalverantwortung 1
Arbeitszeit
  • Vollzeit 144
  • Home Office möglich 86
  • Teilzeit 25
Anstellungsart
  • Feste Anstellung 127
  • Praktikum 15
  • Studentenjobs, Werkstudent 12
  • Befristeter Vertrag 3
  • Bachelor-/Master-/Diplom-Arbeiten 1
Produktmanagement

Senior Product Manager - Payment (m/f/d)

Do. 19.05.2022
Düsseldorf
We create the future of B2B commerce by giving business relationships a platform. Our marketplace enables millions of business owners all over the world to focus on what they do best – delight others.In this role, you’re the voice of the customer and the driving force behind product innovation in our Payment Product Team Your strong experience in identifying, selecting and implementing payment solutions in e-commerce platforms allows you to build and optimise payment processes in our brand-new B2B marketplace. You will also actively define the future of our business by combining amazing customer experience, technological innovation and legal compliance in our Payment Integrations, and closely collaborate with a cross-functional dev team to do that. Staying up-to-date on what’s going on in the payment industry and sharing that knowledge with the organisation.Join our team of passionate technology enthusiasts and e-commerce specialists in our brand-new tech company in Düsseldorf! Plenty of practical experience as a Product Manager for Payment in an e-commerce environment A Vision to build a smart Payment Service enabling a seamless checkout across various channels & countries Strong experience in managing complex projects Ideally already some leadership experience - leading more than 1 product team would be an example Experience in managing several Payment Partner integrations Experience in building Scalable Payment solutions across countries & services Good understanding of importance of BI & Finance team collaboration - Data driven approach is key Experience in collaborating with Tech Teams (UX & Engineering)  Aptitude to motivate inter-disciplinary teams with your positive attitude Great communication skills in English, German optional Experience with methods such as Scrum, Kanban and user-centered design are a plus. An innovative product with an incredibly exciting tech stack A “greenfield” project – an agile environment with a start-up mentality, no bureaucracy, flat hierarchies and the courage to evaluate new approaches An international team in a modern office close to the Rhine river If you’re not from Germany – we will help you with your visa and support you with your relocation process.
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(Senior) Produktmanager B2B (m/w/x)

Do. 19.05.2022
Düsseldorf, Borken, Westfalen
Wir sind Digitalversorger der Regionen und bauen zukunftssichere Glasfasernetze für Internet, Telefonie und Fernsehen. Dafür sind wir auf der Suche nach klugen Köpfen, die unser Team aus 1.700 Kolleginnen und Kollegen weiter verstärken können – draußen im Feld, an einem unserer zahlreichen Standorte oder aus dem Homeoffice, auch während und nach Ende der Pandemie. Wir suchen für unseren Standort in Düsseldorf, Borken (Vollzeit, unbefristet): (Senior) Produktmanager B2B (m/w/x) Seit Jahren arbeiten wir im Bereich Business Sales an einer riesen Erfolgsstory. Bundesweit konnten wir bereits über 300 Gewerbegebiete mit einer Glasfaserinfrastruktur ausbauen, weitere befinden sich in der Planungsphase.Die Abteilung Produktmanagement befasst sich mit der Entwicklung, Einführung, Planung, Steuerung und Kontrolle von Produkten und/oder Dienstleistungen während des Produktlebenszyklus von der Marktreife bis hin zum Ausscheiden aus dem Markt. Der Fokus liegt hier auf  dem Thema Standortvernetzung.Unser Erfolg basiert auf einer einzigartigen Teamkultur, der in der TK-Branche seinesgleichen sucht. Bist du ein Digitalexperte? Möchtest Du ein Teil des Teams werden und uns auf dem Weg zur Nummer 1 im B2B begleiten?Verantwortung für die Connectivity- und Wifi-Lösungen für Businesskunden und Weiterentwicklung der Produkte im Rahmen des Product-Lifecycle ManagementZentraler Ansprechpartner innerhalb des Produktmanagements in allen netztechnischen Fragen und Sicherstellung der technischen Produkt-Roadmap für B2BKlare Formulierung von Business Anforderungen sowie Priorisierung und Sicherstellung , dass diese von den Liefereinheiten verstanden und umgesetzt werdenDu hältst alle Fäden in der Hand und übernimmst die Ende-zu-Ende-Verantwortung für die Projekte zur Einführung neuer Produkte.Umfangreiches Stakeholdermanagement und enge Zusammenarbeit mit zentralen Liefereinheiten wie IT und Technology Verantwortung für den Produkterfolg, Definition der Value Proposition mit Marketing und Vertrieb und Koordination des Go-to-MarketErstellung der Business Cases und ManagementpräsentationenDu weißt, was es heißt Produktmanager zu sein und deckst das gesamte Tätigkeitsspektrum von Prozessen, Technologie, Betrieb und Vermarktung abTiefes Verständnis von netztechnischen Themen wie SD-WAN, GPON oder P2P, auf Augenhöhe mit technischen FachbereichenKenntnisse der Bedürfnisse von Businesskunden insb. in Bezug auf ConnectivitySelbstständig, hoch motiviert und willst Dinge gestalten und nach vorne bringenHohe Durchsetzungsstärke aber auch die Fähigkeit, Deine Stakeholder mitzunehmen, zählen zu Deinen Stärken.Dynamik, schnelle Veränderungen und eine gewisse Start-up-Atmosphäre in Deinem Arbeitsumfeld liegen dirDu bist konzeptionell stark, ergebnisorientiert und verfügst über unternehmerisches Denken und HandelnHohe Teamorientierung und Kommunikationsstärke
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Product Owner Marketplace (m/f/d)

Do. 19.05.2022
Stuttgart, Hamburg, Frankfurt am Main, Leipzig, Köln, Berlin, Ingolstadt, Donau, Düsseldorf, München
MediaMarktSaturn is Europe's leading consumer electronics retailer. It sees itself as a partner, daily companion and navigator for its customers in the digital world. Its over 1,000 MediaMarkt and Saturn stores are closely integrated with their online shops. MediaMarktSaturn has a total headcount of more than 53,000.MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe's number-one consumer electronics retailer the technology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architects using state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.  Join the MediaMarktSaturn Group and the team responsible for digital marketplace solutions and their integration into our touchpoints. Our goal is to expand the product portfolio for customers while avoiding the complexities of extended portfolio logistics. Our interdisciplinary product teams follow agile principles to build lean solutions in a complex environment and we are growing rapidly. To maintain this momentum and to make the shopping experience for our customers and sellers as rewarding and positive experience as possible, we need you! If e-commerce is your passion and if you are looking for a fast-paced, dynamic work environment with lots of opportunity for growth, then join us at MediaMarktSaturn.The role will include the end-to-end responsibility for new and existing marketplace features. This includes but is not limited to solution identification, concept creation, concept evaluation, and implementation tracking within our own and other development teams across the e-commerce domain. Collaborating across the organization with the product development teams, customers, external partners, sales & marketing, customer support, and business owners, continually conducting back and forth negotiations, finding creative solutions and delivering the best possible productUsing data to create ambitious product roadmaps & backlog items in accordance with business and enterprise strategy while assuring that product milestones are reached, in our own and in other domain teamsExchanging with Product Owners inside and outside the Marketplace team, as well as other Stakeholders, to understand every aspect of the product and stay on top of the featureUnderstanding and/or creation of technical and feature related documentation and the transference of that knowledge back into operational units in different countries will also be a part of the recurring tasksChampioning your product/feature within the organization. Helping stakeholders understand the product vision, roadmap, milestones, and the importance for our customers and businessStrong team spirit, enjoying decision making freedom and liking to take responsibilityExperience as a product owner in a fast-paced, agile environmentFamiliar with modern web technologies and having a technical discussion with your dev team is not a problemEffective communication skills in both, English and German (at least B2)Passion for technologyPassion for Technology in Retail! As part of open and dynamic teams, you are developing solutions for Europe's largest consumer electronics retailer. Alongside challenging tasks with latest technologies, we are offering various benefits as well as flexible working time and possibilities for personal development. As part of the Future Technology Lab you are building the future of retail and services.  You want to be part of an innovative, dynamic environment in Consumer Electronics Retail? Join our agile teams! Thanks to our flexible workplace models, you have the opportunity to work in one of our locations in Ingolstadt / Munich and remotely. At the same time, we are building up our ""Regional Tech Offices"" in the metropolitan regions of Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, Cologne, Leipzig and Stuttgart. Are you interested? We are looking forward to your application including the location where you would like to work!
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Merchandise Planner E-Commerce (m/f/x)

Do. 19.05.2022
Düsseldorf
PVH is one of the most admired fashion and lifestyle companies in the world. Our brand portfolio includes the iconic CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, ARROW, Warner’s, Olga and Geoffrey Beene brands, as well as the digital-centric True&Co. intimates brand. We market a variety of goods under these and other nationally and internationally known owned and licensed brands. PVH has over 40,000 associates operating in over 40 countries and $9.9 billion in annual revenues. That's the Power of Us. That’s the Power of PVH. One of PVH’s greatest strengths is our people, and our collective desire to create an inclusive workplace environment where every individual is valued and every voice is heard. Our culture is grounded in our company’s values and we are cultivating an environment of inclusion, belonging and equity for all to build a better workplace, drive innovation in the marketplace and create positive impacts in our communities. We strive to be an employer of choice to drive fashion forward – for good. The head office for the DACH and EEC markets which include 13 countries with more than 2600 employees is located in Duesseldorf and home to around 500 employees. Consumer centricity is our priority for the best possible customer experience. We are looking for ambitious individuals that support the purpose of our E-Commerce NOS planning business and E-Commerce sales team in the region west at PVH to enable an agile multi-European-country-business to plan and to manage, control and optimize the product flow based on market-specific requirements. You will analyze and prepare all relevant KPIs for the creation of the NOS (Never out of Stock) planning You will be responsible for the NOS Planning and the upload in our planning system You will be responsible for the weekly NOS reorder in collaboration with our customers You will control and make adjustments of our NOS stocks You will regularly control the delivery as well as take measures if necessary You will prepare presentations for the management team You will closely communicate with internal as well as external stakeholders (e.g. our Pure Player Sales Team and Merchandise Planner, our Strategic European Pure Player, Key Accounts as well as our global Headquarter in Amsterdam) A completed economic studies 3-4 years of professional experience in the field of planning and/or controlling A strong analytical understanding of numbers as well as presentation skills Experience in SAP as well as excellent MS-Office skills specifically excel and macro formulas A good command of written and spoken German and English Hands on mentality and an ownership mindset Strong communication skills internally as well as externally to key stakeholders Fast thinking and agile mindset as well as understanding of the E-Commerce world Strong understanding of a complex planning process in a very fast volatile E-commerce business The possibility to work from our beautiful head office which is located at the famous Medienhafen in the heart of Duesseldorf A hybrid smart work program that empowers our associates to work at their preferred location within a flexible schedule We foster a culture of development, offering training and learning opportunities through our very own PVH university Multiple employee benefits such as employee discounts, mobility offers, internal sports classes and other well-being initiatives During covid-19 crisis the health and safety remains a top priority for PVH. We have issued guidelines and implemented measures for a healthy work environment that we carefully monitor and adapt PVH is committed to fostering an inclusive and diverse community of associates with a strong sense of belonging. We believe we are bettered by all forms of diversity, and take pride in working with top talent from every walk of life and corner of the world. In the spirit of inclusivity, qualified applicants will be considered without regard to age, ethnicity, ability, gender, gender expression, gender identity, nationality, race, religion or sexual orientation. A small impression can be found in the video shown below.
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Senior Product Manager – eCommerce (m/f/d)

Do. 19.05.2022
Düsseldorf
We create the future of B2B commerce by giving business relationships a platform. Our marketplace enables millions of business owners all over the world to focus on what they do best – delight others.You’re the voice of the customer and the driving force behind product innovation. Using your experience in product management, you will collaborate with amazing colleagues of all disciplines in cross-functional teams to develop the pricing for our multi-channel marketplaces. Together, you will find a way to bring sellers and buyers together and actively define the future of the marketplace in order to reach our business goals.Join our team of passionate technology enthusiasts and e-commerce specialists in our brand-new tech company in Düsseldorf! You have plenty of practical experience as a Product Manager for an agile development team. You are familiar with products at scale, and motivated to drive our business forward. You own the vision, and drive your products to deliver against it without losing sight of the customer. You use data and analytics to drive actions, measure the impact and improve your products. You are a team player who loves to collaborate with designers, developers and analysts and to motivate inter-disciplinary teams with your positive attitude. You are a great communicator and enjoy partnering with business and technology leadership. You are eager to learn new things and not afraid of picking up new projects An innovative product with an incredibly exciting tech stack A “greenfield” project – an agile environment with a start-up mentality, no bureaucracy, flat hierarchies and the courage to evaluate new approaches An international team in a modern office close to the Rhine river If you’re not from Germany – we will help you with your visa and support you with your relocation process
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Werkstudent (m/w/d) Industrial Product Management

Do. 19.05.2022
Remscheid
Die Vaillant Group ist einer der weltweiten Markt- und Technologieführer in den Bereichen Heiz-, Lüftungs- und Klimatechnik. Werden auch Sie einer von 15.000 Kollegen aus mehr als 70 Nationen, die täglich an der Vision eines besseren Klimas arbeiten – für die Menschen zu Hause und die Umwelt. In großen, innovativen und strategischen Projekten. Und mit kleinen Gesten, die jeder im Alltag dazu beitragen kann. Handeln Sie global, arbeiten Sie global. Und werden Sie Teil eines globalen Teams, denn wir vertreiben unsere Produkte in rund 60 Ländern und verfügen über 10 Produktions- und Entwicklungsstandorte in sechs europäischen Ländern und China. Bei uns übernehmen Sie spürbar die Verantwortung für die Zukunft – Ihre eigene und die unseres Planeten. Wir bieten Ihnen dafür hervorragende Bedingungen. Werkstudent (m/w/d) Industrial Product Management Vaillant GmbH | Remscheid | Deutschland Als Werkstudent (m/w/d) im Bereich Industrial Product Management unterstützen Sie bei spannenden Projektarbeiten Sie sind für die Planung und Koordination des Aufbaus von Demonstratoren zuständig Sie unterstützen bei der Analyse und Bewertung der User Experience im Rahmen unseres Produktportfolios Sie sind maßgeblich an der Markt- und Wettbewerbsanalyse beteiligt Sie sind für die Erstellung von Präsentationen als Input für die Produktstrategie verantwortlich Sie sind eingeschriebener Student (m/w/d) im Bereich der Ingenieur- oder Wirtschaftswissenschaften  Sie besitzen eine Affinität zum Internet of Things (IoT) sowie ein technisches Verständnis  Ihre sehr guten MS-Office-Kenntnisse helfen Ihnen in Ihrem Tagesgeschäft  Sie weisen eine ausgeprägte Hands-on-Mentalität auf und kommunizieren sicher auf Deutsch und Englisch Teamgeist, Organisationstalent sowie ein hohes Maß an Verlässlichkeit und eine selbstständige Arbeitsweise runden Ihr Profil ab Jeder Werkstudent organisiert seine Stunden individuell in Abstimmung mit seinen Kollegen. So lassen sich Studium und Beruf flexibel aufeinander abstimmen Erfahrungen fürs (Berufs-)Leben: Im Rahmen Ihrer Tätigkeit bearbeiten Sie von Anfang an abwechslungsreiche Aufgaben und können wichtige Praxiserfahrungen im Bereich Strategie sammeln Gesundheit und Fitness sind uns wichtig. Für unsere Mitarbeiter bieten wir an unserem Hauptsitz in Remscheid wechselnde Sportangebote an
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Pricing Operations Manager (w/m/d) – Southern Europe

Mi. 18.05.2022
Düsseldorf
DOUGLAS ist Europas führende Premium-Beauty-Plattform. Mit über 160.000 Beauty- und Lifestyle-Produkten in Online-Shops, Beauty-Marketplace und über 2.000 Filialen inspiriert DOUGLAS in nie dagewesener Vielfalt, individuelle Schönheit zu leben. Der weitere Ausbau des wachstumsstarken E-Commerce steht im Zentrum des Strategieprogramms #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst. Im Geschäftsjahr 2020/2021 erwirtschaftete DOUGLAS einen Umsatz von 3,1 Milliarden Euro in den Bereichen Parfümerie, dekorative Kosmetik, Haut- und Haarpflege sowie Nahrungsergänzung, Gesundheit und Accessoires. Du gestaltest maßgeblich die tägliche Preissetzung von ca. 2 Märkten sowohl im E-Commerce wie auch im stationären Geschäft Hohe Internationalität: Betreuung mehrerer Märkte (Süd- und Osteuropa) Ganz nah am E-Commerce-Markt: Fokus auf E-Commerce-Pricing bei schrittweiser Ausweitung auf Pricing für das stationär Geschäft State of the Art Pricing-Approach mit Pricing-Engine: Übersetzung der lokalen Pricing-Strategie in data-driven dynamic Pricing-Approach und Berechnung der täglichen Preissetzung in Abstimmung mit Promotion-Aktivität über unsere Pricing-Engine Data-driven Working: Analyse Datenqualität der Vielzahl von intern und extern genutzten Inputfaktoren zur Preisberechnung Begeisterung für Pricing, E-Commerce, Handel, internationale Zusammenarbeit und vielleicht sogar für Beauty-Produkte Zahlenaffinität und Genauigkeit sowie Freude an Daten und Regelprozessen Pricing-Expertise, E-Commerce-Knowhow und IT-Affinität von Vorteil Englisch und deutsch fließend; weitere Fremdsprachen von Vorteil Positive Grundeinstellung: Offenheit, hohe Eigenmotivation, Spaß bei der Arbeit, Hands-on-Mentalität und Freude an Teamarbeit Leidenschaft und Engagement: State of the Art ist dein Anspruch und so gestalten wir gemeinsam Pricing bei Douglas Qualifizierte und kompetente Kolleg*Innen in allen Bereichen, die Dir jederzeit gerne weiterhelfen Eine professionelle Einarbeitung in einem tollen Team Ein motivierendes und inspirierendes Umfeld direkt in der Zentrale von Douglas Flexible, vertrauensbasierte Arbeitszeiten und eine Menge vieler weiterer Benefits, wie bspw. kostenlose Getränke, Kaffee und Tee, Discount auf unsere Produkte, vergünstigte Sportprogramme uvm.
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Manager Produkt-Portfolio (m/w/d)

Mi. 18.05.2022
Leverkusen
Die TMD Friction Familie als Teil der Nisshinbo Group steht seit über 135 Jahren für nachhaltige Qualität. Als ein führendes internationales Unternehmen in der Herstellung von Bremsbelägen für Fahrzeuge und industrielle Anwendungen arbeiten unsere Mitarbeiter in 12 Ländern auf allen fünf Kontinenten daran, Bremsleistung zu optimieren. Wir suchen zum nächstmöglichen Zeitpunkt an unserem Standort in Leverkusen im Bereich Research & Development einen erfahrenen Manager Produkt-Portfolio (m/w/d) In Ihrer Funktion übernehmen Sie die Leitung und Führung der Arbeitsgruppe Produkt-Portfolio. Dabei sind Sie auch für die Personalplanung, Personalentwicklung und das Personalmanagement inklusive der Kostenstellen verantwortlich. Zu Ihren weiteren Aufgaben zählen: Führung, Planung, Koordination und Administration der internen und externen Entwicklungsprojekte im Einklang mit dem PPM-PDIP-Prozess von Gate 0 – 5 in Zusammenarbeit mit allen tangierenden Bereichen einschließlich Budgetverantwortung, Kosten- und Timingkontrolle Unterstützung der Kundenteams hinsichtlich der Auswahl von Reibmaterialien und des Kundendienstes Vorbereitung von Status-Präsentationen für betreute Projekte Bewertung, Interpretation, Dokumentation und Report der Projektergebnisse Ergebnis-Diskussionen mit den Kundenteams, mit externen Kunden und/oder technischen Partnern Leitung der Maßnahmen zur Produkt-/Material-Verbesserung in Zusammenarbeit mit dem Bereich Compounding Interne und externe Präsentation der Entwicklungsergebnisse Freigabe neuer Produkte in das Sales-Portfolio Entwicklung innovativer und führender Testmethoden zur Beschreibung der Produkteigenschaften Bewertung der Prüfmethoden mit Hilfe statistischer Methoden (Six Sigma) Steuerung und Führung der technischen Partnerschaften sowie Repräsentation der TMD Friction bei Fach-/Branchenverbänden sowie auf Kongressen   Einen guten Start haben Sie mit einem erfolgreich abgeschlossenen Studium in der Fahrzeugtechnik oder im Maschinenbau (Diplom, Bachelor oder Master) und mindestens 5 Jahren Berufserfahrung in der Entwicklung auf dem Gebiet Automotive/Bremsbelagtechnik. Zusätzlich bringen Sie mit: Besonders ausgeprägtes Fachwissen im Bereich Bremssysteme Gute Kenntnisse von Reibmaterialien Sehr gutes Know-how in der Mess- und Prüftechnik im Fahrversuch und Prüfstand Ausgeprägte Führungs- und Kommunikationsstärke Hervorragende Präsentationsfähigkeiten (technische Präsentationen) Soziale und interkulturelle Kompetenz Sehr gutes Englisch und Deutsch in Wort und Schrift Six Sigma Green Belt Sehr gute Kenntnisse im Projektmanagement Sicheren Umgang mit MS Office Alle unsere Mitarbeiter (m/w/d) profitieren von einer attraktiven tariflichen Vergütung, betrieblichen Sozialleistungen, flexiblen Arbeitszeiten und beruflichen Entwicklungsmöglichkeiten in einem international erfolgreichen Unternehmen.
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Product Manager (m/f/d)

Mi. 18.05.2022
Düsseldorf
GROHE is a leading global brand for complete bathroom solutions and kitchen fittings, dedicated to providing innovative water products that deliver "Pure Freude an Wasser". GROHE has been committed to the values of technology, quality, design and sustainability that illustrate GROHE's commitment to creating exceptional experiences. With its engineering, innovation and design activities anchored in Germany, GROHE products bear the Quality label "Made in Germany". GROHE was the first in ist industry to win the German government’s CSR prize and was also featured in the Fortune® magazine’s ranking of Top 50 that are “Changing the World”. Since 2014 GROHE is part of LIXIL – a pioneer for water and housing products. We are looking for a talented and experienced individual to join our team on a limited 1-year contract as Product Manager (m/f/d), to manage and develop the active product range during the entire life cycle. Reviewing competition and analyzing market situation to develop new products for consumer needs and relevant price positioning Achieve revenue and margin targets for projects and products and improve margin of responsible product range Managing product launches throughout the product innovation process and proactively work with new product concepts based on insights and market requests Coordination of stakeholders of product management and ensure 100% ready to sell status before launching the product Developing the marketing mix and activation cycles for international launches and active products including tracking Working on growth plans taking marketing goals into consideration and create a product roadmap   University degree in business studies or related fields Professional experience in Product Management Interest and affinity for highly technical products Experience in dealing with international markets and customers Knowledge of project and product management and marketing Very good spoken and written German and English language skills Very good knowledge of MS Office (PowerPoint, Excel etc.) Individual development based on the concepts of our GROHE Master Academy Use of our diverse employee offers Flexible working time Attractive remuneration in accordance with market standards We are the perfect match if... Your job is your passion and you feel "Pure joy of water" just like us You appreciate a respectful environment You like to break new ground and keep learning You always try to do the right thing
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Product Owner (w/m/d)

Mi. 18.05.2022
Köln
Hi. Wir sind evrbit aus Köln: Ein Team aus kreativen Technolog:innen, progressiven Denker:innen und mutigen Macher:innen, die im Kreativquartier Ehrenfeld Zukunft gestalten. Unser Ziel: Human Centered Technology. Mit unseren innovativen und nutzerfreundlichen AR- und IoT-Apps sowie geobased Services wagen wir regelmäßig Neues und begeistern damit weltweit agierende Corporates und deren Teams. Als Teil der Larsson Creative Group - mit 6 Standorten in Deutschland und der Schweiz - haben wir zudem die Stabilität und Stärke eines internationalen Netzwerks im Rücken, mit dem wir skalieren. Unser nächster großer Wurf ist in Arbeit und bei dem sollst Du dabei sein! Ein starkes Konzept- und Entwicklerteam baut an einer zielgruppenübergreifenden, personalisierten Plattform & App, die nachhaltiges Verhalten spielerisch sichtbar macht und Menschen so zusammenbringt. Wir glauben, dass das die Zukunft für Social Community ist. Was uns noch fehlt ist ein:e Product Owner:in (m/w/d) für die Produktentwicklung (ab sofort, 32-40 Std/Woche), der/die mit uns die App stetig optimiert. Du bist ganz vorne mit dabei und maßgeblich an der erfolgreichen Entwicklung unseres Produktes beteiligt. Die Product Roadmap hast Du stets im Blick Du übernimmst die Kommunikation zwischen Stakeholdern, Development- und Design Teams und verantwortest die Umsetzung der Produktvision Du managst das Product Backlog und priorisierst die Anforderungen für die Sprints Du überwachst die Produktentwicklung in Zusammenarbeit mit allen Beteiligten und hast jederzeit den Projektfortschritt im Blick Mindestens 3 Jahre Erfahrung in der oben genannten Position Ein großes technisches Interesse bzw. ein hinreichend fundierter IT-Background ist unabdingbar Du bist erfahren in agiler Teamarbeit Transparente Kommunikation ist für Dich das A und O Du handelst selbständig und selbstsicher Es fällt Dir leicht, Dich in andere Positionen hineinzuversetzen und zu vermitteln Du sprichst sehr gut und gerne Englisch Eine Festanstellung (Teilzeit möglich) in einem innovativen Technologieunternehmen Ein attraktives Gehalt, sowie ein kostenloses Ticket für den öffentlichen Nahverkehr in Köln (Jobticket). Wir sind optimal an das öffentliche Verkehrsnetz angebunden Ein professionelles Arbeitsumfeld in einem freundlichen Team, in dem Teamgeist und interdisziplinäres Arbeiten täglich gelebt werden Hybrides Arbeiten von zuhause und in unserem modernen und klimatisierten Büro, in dem du dich sicher wohlfühlen wirst, ist selbstverständlich.   Flexible Arbeitszeiten und 30 Urlaubstage im Jahr Bei unserem Sommerfest, verschiedenen Teamevents und der Weihnachtsfeier lernst du Deine Kollegen noch besser kennen   Elternfreundliches Setting
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