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Produktmanagement: 128 Jobs in Sulzemoos

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Arbeitszeit
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  • Befristeter Vertrag 3
  • Berufseinstieg/Trainee 3
Produktmanagement

(Senior) Product Manager - Medizinprodukte (m/w/d)

Fr. 14.05.2021
München
Entdecken Sie mit Hays die moderne Art der Vermittlung im Sales & Marketing. Mit uns erhalten Sie die richtige Unterstützung für Ihren beruflichen Erfolg - ob beim Berufseinstieg oder bei neuen Perspektiven, ob in einer Festanstellung oder in einem Projekt. Wir sind Ihr kompetenter Partner für interessante und lukrative Aufgaben im Sales & Marketing - und das völlig kostenfrei. Registrieren Sie sich und profitieren Sie von interessanten und passenden Angeboten. Mein Arbeitgeber Bei unserem Mandanten handelt es sich um ein unabhängiges und mittelständisches Medizintechnik-Unternehmen mit einer hervorragenden Marktplazierung, einer sehr angenehmen und leidenschaftlichen Unternehmenskultur und einem dynamischen, globalen Arbeitsumfeld. Das Produkt Portfolio umfasst moderne Medizinprodukte für Patienten und medizinisches Fachpersonal. Für nähere Details zu den Verantwortlichkeiten und Vorteilen dieser Aufgabe kommen Sie gerne auf uns zu.Sie betreuen die neuen und bestehenden innovativen Medizinprodukte und entwickeln kreative Marketing-MaßnahmenSie arbeiten eng zusammen mit dem globalen Marketing-Team und definieren lokale Marketingpläne und KommunikationsstrategienSie organisieren Clinical Advisory Boards mit Meinungsbildnern aus dem medizinischen Bereich und bauen Ihr KOL-Netzwerk kontinuierlich ausSie führen Produktschulungen und Präsentationen durch und erstellen regelmäßige Marketingkonzepte in Zusammenarbeit mit dem VertriebSie analysieren den Markt und leiten Produkt-Performance und Wachstumspotenziale abSie nehmen an Symposien, Fachmessen und Kongressen teilSie haben ein Studium in der Betriebswirtschaftlehre oder Naturwissenschaften erfolgreich abgeschlossenSie bringen fundierte Berufserfahrung im Marketing und/ oder Produktmanagement in der Medizinprodukte-/ Medizintechnik- oder Gesundheitsindustrie mitSie haben Verständnis über die Anforderungen auf dem medizinischen MarktSie sind erfahren in der Entwicklung und Ausführung von Marketingplänen und KampagnenSie verfügen über Kommunikationsstärke und Präsentationstechnik und arbeiten proaktiv, kreativ und team-orientiertSie beherrschen die englische Sprache verhandlungssicher in Wort und SchriftEs erwartet Sie ein attraktives VergütungspaketInteressante Aufgaben in einem innovativen MarktumfeldEin hoch motiviertes, kreatives Team und ein offener KommunikationsstilZahlreiche Möglichkeiten und attraktive EntwicklungschancenEine zukunftssichere Branche, deren Produkte das Leben vieler Patienten tagtäglich verbessert
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Product Manager, Platform (m/f/d)

Fr. 14.05.2021
München
Being a Personio means being part of something big. It means shaping the future of HR, the future of our company and at the very same time: your future. As one of the fastest-growing B2B SaaS companies in Europe, we have raised $125 million in ‘Series D’ funding in January 2021, making Personio the most valuable HR technology company in Europe. We have a great product and a fantastic team that will double in 2021, from 500 to 1,000. We already have more than 3,000 customers with a market that is only waiting to be developed further, but we aim high: Our goal is to build the leading HR platform in Europe. At Personio, we believe in hiring people like you - ambitious, forward thinkers who want to be more than just another employee. Will you be one of them?Join our international agile Product & Engineering team and take an active role in shaping our culture and the future of thousands of HR teams and organizations across Europe. At Personio you will have a direct impact on our product, our users, our organization, and our engineering practices. We are looking for a Product Manager (m/f/d) to help take our platform to the next level. In this role, you are end-to-end responsible for improving our product within your team’s mission. You are a champion of your product across the organization and with customers. You will work cross-functionally with researchers, designers, and engineers to improve the user experience and develop new features for thousands of daily users. Develop a deep understanding of the market as well as our customers, their pain points, and jobs-to-be-done. Systematically analyze user feedback Align your team around strategic goals, relevant KPIs, and the respective product roadmap Break down complex problems and write clear specifications in collaboration with Design and Engineering Plan and execute the product roadmap based on an objectively prioritized backlog and the overarching Recruiting vision Manage product delivery in an agile setting and guide your team in all sprint activities Minimum of 3 years SaaS product management experience Strong sense of ownership, ability to work independently in a result-oriented way Fluent in modern product best practices, including experience working with empowered, cross-functional engineering teams and dual-track Agile Excellent communication skills Fluency in English As you are joining Personio at such an early stage, this shows us your trust and confidence in us. We would like you to benefit from the success of the company, and therefore, we offer you a competitive compensation package (salary, benefits and virtual shares). An inclusive, equal opportunity & multicultural work environment. 1,500 Euro annual development budget for attending conferences or courses, buying books, getting a coach etc. A high-impact work environment and short decision-making processes. Fun team & company events. Choose between three mobility options: Unu electric scooter as "company car", a JobRad® or an additional payment for a yearly public transportation ticket. Subsidised Qualitrain membership: For 25 euros per month you can train in 90 fitness and yoga studios, swimming pools and many other sports facilities in Munich. #SocialResponsibility: We are grateful for our privileges and take action to have a positive impact on the environment and society. Therefore, you will have two extra days to have #Impact: one individual and one supporting a company-wide project!
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Praktikant (m/w/d) im Bereich Produktmanagement

Fr. 14.05.2021
München
Die Würth Elektronik Gruppe mit über 7.300 Mitarbeitern in 50 Ländern fertigt und vertreibt elektronische, elektromechanische Bauelemente, Leiterplatten und intelligente Power- und Steuerungssysteme. Der Unternehmensbereich Würth Elektronik eiSos mit Sitz in Waldenburg ist als Spezialist für elektronische und elektromechanische Bauelemente einer der erfolgreichsten der Würth-Gruppe. Praktikant (m/w/d) im Bereich Produktmanagement | WiSe 2021/22  München | Job-ID 2054 Erstellen von Schaltplänen und PCB Layouts mit Hilfe von Altium Designer Simulieren von Schaltungen in LTSpice und Plecs Auswählen von geeigneten Komponenten für PCBs Durchführen von Labormessungen und Benchmarking (Effizienzmessungen, EMI-Messungen, thermische Messungen, etc.) Berichte über Messungen und Simulationen vorbereiten Studium im Bereich Elektrotechnik oder Physik Kenntnisse in Entwicklungs- und Simulationstools (Altium Designer, LTSpice, Plecs) Gute Englischkenntnisse Begeisterung für passive Bauelemente Verständnis über Halbleiterbauelemente und Kenntnisse über DC-DC Schaltregler Ihre Stärken: Selbstständig, Neugierig und strukturierte Arbeitsweise Besondere Unternehmenskultur, in der Wertschätzung und Teamgeist großgeschrieben werden Umfassende Einarbeitung und zahlreiche Lern- und Entwicklungsmöglichkeiten Vielfältige Benefits wie unser Aktiv- & Gesundheitsprogramm WEtality, Kantine, Firmenevents und Fahrtkostenzuschuss Wir leben Diversität und schätzen Vielfalt Möglichkeit die Abschlussarbeit im Unternehmen zu schreiben
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Internationaler Product Owner (m/w/d)

Fr. 14.05.2021
München
Die Rodenstock Group ist ein weltweiter Innovationsführer im Bereich Augengesundheit und bedeutender Hersteller von Premium Brillengläsern und -fassungen. Dabei steht die Philosophie „B.I.G. VISION FOR ALL – Biometric Intelligent Glasses“ für einen Paradigmenwechsel bei individuellen Gleitsichtgläsern. Das 1877 gegründete Unternehmen mit Sitz in München beschäftigt weltweit rund 4.900 Mitarbeiter, unterhält Produktionsstätten an 14 Standorten in 13 Ländern und ist in mehr als 85 Ländern mit Vertriebsniederlassungen und Distributionspartnern vertreten.Durch die Kombination aus deutscher Markenqualität, technischer Innovationen, modischen Trends und einem internationalen Wachstumskurs finden Sie bei Rodenstock ein vielfältiges Aufgabengebiet mit großem Freiraum für neue Ideen und Ihre persönliche Weiterentwicklung. Sie sehen Freiheiten als Chance für neue Wege? Sie sagen, was Sie denken, und Sie tun, was Sie sagen? Erfolge treiben Sie an, neue Herausforderungen anzunehmen und diese mit Leidenschaft zu meistern? Dann sind Sie bei Rodenstock genau richtig! Weiterentwicklung eines bestehenden Tools zur Geschäftsunterstützung von Optikern Entwicklung von Anforderungen und Funktionsmerkmalen, User Stories sowie Roadmaps Beobachtung und Analyse von Produkt-, Technologie- sowie Markttrends zum Produkt-Benchmarking Durchführung von Umfragen, Konzepttests, Analysen und A/B-Tests zur Sammlung von Produkt-Feedbacks und Ableitung von Handlungsempfehlungen Produkteinführung auf internationalen Märkten und Überwachung der Produkt-KPIs inkl. Reporting Planung, Entwurf, Testung und Lieferung von innovativen Lösungen in Zusammen­arbeit mit internationalen, multidisziplinären Teams Unterstützung bei der Entwicklung von Geschäfts- und Umsetzungsplänen Abgeschlossenes technisches Studium (Informatik, Elektrotechnik), bevorzugt ein MBA oder weiterführender Abschluss Mehrjährige Berufserfahrung als Product Owner / Manager in der digitalen Industrie, einschließlich der Einführung digitaler Produkte Ausgeprägtes Verständnis von Mobile- und Web-Technologien Routiniert mit agilen Entwicklungs­methoden und dem MVP-Ansatz Sicherer Umgang mit MS Office Anwenderkenntnisse in Python sind wünschenswert Sehr gutes Deutsch und Englisch Strategische sowie kreative Denkweise Interkultureller Teamplayer, der souverän im Umgang mit einem schnelllebigen, intellektuell anspruchsvollen und serviceorientierten Umfeld ist Flexible Arbeitszeiten, mobiles Arbeiten, internationale Prozesse und Teams, flache Hierarchien, Onboarding-Programm für neue Mitarbeiter, Ideenmanagement, Weiterbildung in der Rodenstock-Akademie
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Brand Marketing Manager - Insights & Product

Do. 13.05.2021
München
In the 1980’s Dietrich Mateschitz developed a formula known as the Red Bull Energy Drink. This was not only the launch of a completely new product, in fact it was the birth of a totally new product category. The Brand Manager - Insights & Product (Red Bull Energy Drink & Organics by Red Bull) is responsible for understanding and gathering consumer insights and market research, specifically what drives TOM awareness, brand salience and per capita consumption. You'll drive business growth by strategic product portfolio planning and execution for Red Bull Energy Drink as well as Organics by Red Bull. Works closely with the Head of Brand to contribute to the annual business plan by developing consumer & shopper insights driven strategy, propose and execute new launches & packaging solutions whilst ensuring the brand is portrayed in the right way.Areas that play to your strengths All the responsibilities we'll trust you with: CONSUMER INSIGHTS & MARKET RESEARCH Turn data into compelling insights which are actionable & relevant, and ensure these insights are addressed through adequate ideas and plans. With a focus on the younger segment of the target group, monitor consumers’ perception about brand and products in social media. Identify emerging digital trends, seek out new opportunities, apply them to the Red Bull strategy and pro-actively propose future focus areas for the brand. Work closely together with all other insights sources (Off & On Premise) to contribute to a common insights picture. CONSUMER RELATION Lead and coach Brand Specialist Consumer Relation to best in class outcome. Successful implement new digital tools e.g. chatbot, Zendesk Professional. Use Consumer Relations as bonding opportunity for consumers but also to gather further insights for the business and the brand. GENERAL MANAGEMENT Work closely with the Head of Brand and all other country marketing and HQ specialists to share learnings, best practices, to align plans, share latest updates and insights. Manage and maintain the agreed budget. Builds a strong, transparent, trusty partnership and cooperation with management and personnel. PRODUCT MARKETING Align and implement the ideal country-specific product/SKU portfolio strategy (incl. packaging solutions) ensuring international/local learnings, and best practices are taken into consideration. Lead and manage cross-functional best in class 360° product launches, consumer activations for Initiatives together with sales, finance & other marketing functions. Act as key contact for Red Bull HQ. Create branding and through the line product communication (labels, key visuals, POS masters, media creatives & format adaptions) in strong collaboration with the respective marketing and sales functions while ensuring communication stays within the brand equity. Lead the Organics Task Force to cross-departmental outcome to deliver Business Plan on strategy. BRAND MANAGEMENT & STRATEGY Support the Head of Brand in developing the strategic direction to increase brand equity and finally for maximizing sales. Deliver the Insights & Product part of the brand marketing business plan. Manage research & creative agencies to ensure correct contractual set-up and strong working relationships to deliver world-class output. Supports the Head of Brand in conducting product & brand trainings and act as key contact for HQ Product Expert.Your areas of knowledge and expertise that matter most for this role: Several years of (product) marketing experience - prior FMCG experience preferred. Clear understanding of competitor activity and consumer behaviour in a brand and FMCG context. Experience in gathering and utilizing consumer insights and translating learning into action. Strong strategic mind, analytical ability and commercial acumen to understand financial statements and market trends. People management skills and experience in leading cross-functional teams incl. excellent project management skills, and proven ability to navigate through a matrixed organization. Prior agency management & experience in business planning. High standard of integrity with a passion for the brand and commitment to Red Bull values. Someone who pushes innovation and has the acumen to explore new opportunities while identifying lean, agile solutions. An entrepreneurial ‘can-do’ attitude facilitated by continuous learning and application of appropriate ‘best practices’. University degree Fluency in German and English (verbal & written) Travel up to 10%
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Regional Quality & Trainings Manager (m/w/d)

Do. 13.05.2021
München
The Charles Hotel Das The Charles Hotel, das Münchner Kindl der Rocco Forte Hotels, ist das neueste 5-Sterne-Superior Hotel in München im modernen Design. In einmaliger Lage, zwischen dem Alten Botanischen Garten, dem Karlsplatz sowie dem Königsplatz, ist das Hotel der ideale Ausgangspunkt für Geschäfts- und Privatreisende. Das 2007 erbaute und preisgekrönte Haus beherbergt 160 Gästezimmer und Suiten inklusive einer 200 qm großen Royalsuite sowie Sophia‘s Restaurant & Bar mit seinem innovativen Botanical-Bistronomy-Konzept. Der 800 qm große The Charles Spa präsentiert neben einem mit neuesten Geräten ausgestattetem Fitnessbereich den längsten Indoor-Hotelpool Münchens. Zudem bieten sieben große Konferenzräume sowie ein Ballsaal Platz für Veranstaltungen aller Art. Rocco Forte Hotels Rocco Forte Hotels ist eine Familie von 12 individuellen Hotels und Resorts. Jedes der Hotels ist einzigartig und reflektiert den authentischen Charakter seiner Stadt. Doch eines haben sie alle gemeinsam: die hohen Qualitätsstandards, die einen persönlichen und intuitiven Service garantieren, für den die Forte Familie seit vier Generationen mit ihrem Namen steht. Weitere Informationen unter roccofortehotels.com Neueröffnungen: Shanghai Frühjahr 2021 Anstellungsart: Vollzeit ein abwechslungsreicher und spannender Arbeitsplatz mit einem motivierten und engagierten Team Teilnahme an unserem Induction-Training sowie strukturierte Einarbeitung innerhalb der Abteilung Inhouse Experience zu Beginn Ihrer Tätigkeit individuelle Förderung und Weiterbildung durch unsere Quality & Training-Abteilung sowie Zugang zur "Map my Future"-App persönliche und berufliche Weiterentwicklung und Transfermöglichkeiten innerhalb der Rocco Forte Gruppe verschiedene F&B und Spa Discounts sowie vergünstigte Übernachtungsraten in den Rocco Forte Hotels und die Möglichkeit auf Personaleinkauf attraktive Vorteile und den Aufbau eines Netzwerkes durch die FairJobHotels und Leading Hotels of the World abwechselungsreiches Angebot in unserem Mitarbeiterrestaurant Reinigung der Arbeitskleidung Erfassung der Arbeitszeiten durch elektronische Arbeitszeitkonten vielfältige Mitarbeiter-Events und persönliche Anerkennung und Wertschätzung durch Roccofeller-Dollar, Auszeichnung zum Shining Star oder Rocco Forte Champion betriebliches Gesundheitsmanagement, regelmäßiges Angebot von Gesundheitstagen und Teilnahme an Sportveranstaltungen Prämienzahlung durch Anwerbung neuer Teammitglieder viele weitere Vergünstigungen bei lokalen Partnerunternehmen Verantwortung für alle Quality- und Trainingsmaßnahmen in unseren drei deutschen Rocco Forte Häuser: Villa Kennedy in Frankfurt am Main, Hotel de Rome in Berlin und The Charles Hotel in München gemeinsam mit unserem Quality & Trainings Executive (m/w/d) kontinuierliche Überprüfung und Weiterentwicklung unserer hohen Qualitätsstandards in enger Zusammenarbeit mit den Abteilungstrainern Verantwortung für die regelmäßige Durchführung relevanter Trainings und Weiterbildungsmaßnahmen sowie Analyse des jeweiligen Trainingsbedarf  Konzipierung neuer, innovativer Trainings sowie Umsetzung neuer Trainingsmethoden Zusammenarbeit mit externen Weiterbildungsanbietern wie z.B. IHK, Sprachschulen, Partner u.v.m. Ausbildung der Abteilungstrainer und deren Betreuung sowie Coaching von Führungskräften Umsetzung und Begleitung verschiedener Personalentwicklungsmaßnahmen Vorbereitung, Duchführung und Nachbereitung von Quality Checks    Ganz im Sinne unserer Rocco Forte Philosophie "Family Flair" sind Sie im Hotel de Rome nicht nur eine Nummer, sondern ein wertvolles Teammitglied. In vielen verschiedenen Erfolgsgeschichten von Auszubildenden und Teammitgliedern spiegelt sich diese Philosophie wider. operative Berufserfahrung in der Hotellerie oder Gastronomie sowie Erfahrung in der Konzipierung und Durchführung von Trainingsmaßnahmen Sehr hohes Verantwortungs- und Qualitätsbewusstsein sowie proaktives und eigenständiges Planen und Handeln Offene und freundliche Art sowie ein Auge fürs Detail Ausgeprägte Kommunikationsfähigkeit und starke Serviceorientierung  souverändes Auftreten und Durchsetzungsvermögen fließende Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Reisebereitschaft   Qualität durch Training, das ist für Sie eine logische Schlussfolgerung? Die individuelle Betreuung unserer Hotels stellt einen Reiz für Sie dar? Dann tragen Sie in Zukunft dazu bei, dass das ganze Rocco Forte Team Deutschland unseren hohen Qualitätsstandard nicht nur hält, sondern auch weiter entwickelt. Dann sind Sie bei uns genau richtig!  
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Produktmanager / Product Owner (m/w/d) Kredite24

Do. 13.05.2021
München
Kredite24 ist eine Eigenmarke des CHECK24 Kreditvergleichs. In einem eigenen Spezialisten-Team entwickeln wir digitale Services und innovative Produkte im Bereich Konsumentenfinanzierung, die das Vergleichsangebot für unsere Kunden erweitern und bereichern. Beispiele dafür sind unser digitaler Kontoblick oder unsere erfolgreichen Kredite24 Sofortkredite.   Um unsere ambitionierten Wachstumsziele umzusetzen, suchen wir einen weiteren Produktmanager / Product Owner (m/w/d). Übernahme der Verantwortung für ein Kredite24 Produkt bzw. Service in der Rolle eines „Product Owners“ Erarbeitung eines grundlegenden Verständnisses des Marktes und der Kundenbedürfnisse Konzeption, Ausgestaltung und Optimierung des Produkts/Services Spezifikation und Umsetzungsbegleitung von Prozess- und IT-Anforderungen für die Umsetzung bzw. Optimierung des Produkts/Services Monitoring, Aussteuerung und Optimierung des Kreditvertriebs und der Kundenbetreuung, Troubleshooting und fallabschließende Klärung von Einzelfällen Enge Koordination mit internen und externen Kooperationspartnern Intensiver Austausch und direkte Zusammenarbeit mit der Geschäftsführung Abgeschlossenes Studium oder vergleichbare, relevante Ausbildung Min. 3 Jahre Berufserfahrung im Produktmanagement, idealerweise bereits in einem Online-Unternehmen, einem Beratungs-Unternehmen oder bei einem Finanzdienstleister Analytisch-strukturierte Arbeitsweise mit hoher Lösungsorientierung Eigenverantwortliche und engagierte Arbeitsweise sowie sehr gute kommunikative Fähigkeiten Teamfähigkeit und hohe Einsatzbereitschaft Hohe Internet- und IT-Affinität, Kenntnisse von agilen Entwicklungsmethoden und Data Science Grundlagen von Vorteil Sicherer Umgang mit MS Office, Zahlen und IT Prozessen Sehr gute deutsche und englische Sprachkenntnisse Sie sind Teil eines agilen Teams mit Startup Charakter, aber in enger Bindung an den CHECK24 Kreditvergleich und der damit verbundenen Sicherheit eines langjährigen, etablierten Marktführers Flache Hierarchien, direkte Kommunikations- und Entscheidungswege bis in die Unternehmensspitze Umfangreiche Gestaltungsmöglichkeiten bei der Umsetzung eigener Konzepte Individuelle Entwicklungs- und Weiterbildungsmöglichkeiten (Softskill-Trainings, Mitarbeiterprogramme sowie Fach- und Führungslaufbahn) Betriebliche Altersvorsorge mit Arbeitgeberzuschuss Job-Ticket Kostenlose Getränke, Obstkörbe sowie Lunch-Tage Cash-Back Gutscheine für CHECK24 Produkte Sehr gute öffentliche Verkehrsanbindung sowie ein attraktiver, zentraler Standort in München
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Senior Product Manager, Task & workflows (m/f/d)

Do. 13.05.2021
München
Being a Personio means being part of something big. It means shaping the future of HR, the future of our company, and at the very same time: your future. As one of the fastest-growing B2B SaaS companies in Europe, we have raised $125 million in ‘Series D’ funding in January 2021, making Personio the most valuable HR technology company in Europe. We have a great product and a fantastic team that will continue to grow through 2021, from 600 to 1,000. We already have more than 3,500 customers with a market that is only waiting to be developed further, but we aim high: Our goal is to build the leading HR platform in Europe. At Personio, we believe in hiring people like you - ambitious, forward thinkers who want to be more than just another employee. Will you be one of them?Join our international agile Product & Engineering team and take an active role in shaping our culture and the future of thousands of HR teams and organizations across Europe. At Personio you will have a direct impact on our product, our users, our organization, and our product development practices. We are looking for a Senior Product Manager (m/f/d) to help take our product platform to the next level by building our next generation of workflow products. In this role, you will translate our product vision into strategic goals for you and your team. You are end-to-end responsible for driving business impact by improving our product within your team’s mission. You are a champion of your product across the organization and with customers directly. You will work cross-functionally with researchers, designers and engineers to improve the user experience and develop new features for thousands of daily users. Your tasks and responsibilities will include: Discover and develop a deep understanding of the market as well as our customers, their pains, and "jobs-to-be-done". Systematically analyse quantitative and qualitative user data to inform product development which maximizes customer value Create and align your team around strategic goals, relevant KPIs, and an iterative delivery and release plan Plan and execute the product roadmap based on an objectively prioritized backlog. Decompose complex problems and write clear specifications to ensure scalable, quality-centric solutions  Manage product delivery in an agile setting and guide your team in all sprint activities At least 5 years of SaaS product management experience At least 3 years of experience in working with cross-functional teams in an agile setting applying Scrum methodology Strong sense of accountability and ownership Excellent verbal and written communication skills Strong self-organization and prioritization of tasks in an analytical manner Ability to work independently in a result-oriented way As you are joining Personio at such an early stage, this shows us your trust and confidence in us. We would like you to benefit from the success of the company, and therefore, we offer you a competitive compensation package (salary, benefits and virtual shares). An inclusive, equal opportunity & multicultural work environment. 1,500 Euro annual development budget for attending conferences or courses, buying books, getting a coach etc. A high-impact work environment and short decision-making processes. Fun team & company events. Choose between three mobility options: Unu electric scooter as "company car", a JobRad® or an additional payment for a yearly public transportation ticket. Subsidised Qualitrain membership: For 25 euros per month you can train in 90 fitness and yoga studios, swimming pools and many other sports facilities in Munich. #SocialResponsibility: We are grateful for our privileges and take action to have a positive impact on the environment and society. Therefore, you will have two extra days to have #Impact: one individual and one supporting a company-wide project!
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Senior Product Manager, Product Platform (m/f/d)

Do. 13.05.2021
München
Being a Personio means being part of something big. It means shaping the future of HR, the future of our company, and at the very same time: your future. As one of the fastest-growing B2B SaaS companies in Europe, we have raised $125 million in ‘Series D’ funding in January 2021, making Personio the most valuable HR technology company in Europe. We have a great product and a fantastic team that will continue to grow through 2021, from 600 to 1,000. We already have more than 3,500 customers with a market that is only waiting to be developed further, but we aim high: Our goal is to build the leading HR platform in Europe. At Personio, we believe in hiring people like you - ambitious, forward thinkers who want to be more than just another employee. Will you be one of them?Join our international agile Product & Engineering team and take an active role in shaping our culture and the future of thousands of HR teams and organizations across Europe. At Personio you will have a direct impact on our product, our users, our organization, and our product development practices. We are looking for a Senior Product Manager (m/f/d) to help take our product platform to the next level. In this role you will translate our product vision into strategic goals for you and your team. You are end-to-end responsible for driving business impact by improving our product within your team’s mission. You are a champion of your product across the organization and with customers directly. You will work cross-functionally with researchers, designers and engineers to improve the user experience and develop new features for thousands of daily users. Your tasks and responsibilities will include: Discover and develop a deep understanding of the market as well as our customers, their pains, and "jobs-to-be-done". Systematically analyse quantitative and qualitative user data to inform product development which maximizes customer value Create and align your team around strategic goals, relevant KPIs, and an iterative delivery and release plan Plan and execute the product roadmap based on an objectively prioritized backlog. Decompose complex problems and write clear specifications to ensure scalable, quality-centric solutions  Manage product delivery in an agile setting and guide your team in all sprint activities At least 5 years of SaaS product management experience At least 3 years of experience in working with cross-functional teams in an agile setting applying Scrum methodology Strong sense of accountability and ownership Excellent verbal and written communication skills Strong self-organization and prioritization of tasks in an analytical manner Ability to work independently in a result-oriented way As you are joining Personio at such an early stage, this shows us your trust and confidence in us. We would like you to benefit from the success of the company, and therefore, we offer you a competitive compensation package (salary, benefits and virtual shares). An inclusive, equal opportunity & multicultural work environment. 1,500 Euro annual development budget for attending conferences or courses, buying books, getting a coach etc. A high-impact work environment and short decision-making processes. Fun team & company events. Choose between three mobility options: Unu electric scooter as "company car", a JobRad® or an additional payment for a yearly public transportation ticket. Subsidised Qualitrain membership: For 25 euros per month you can train in 90 fitness and yoga studios, swimming pools and many other sports facilities in Munich. #SocialResponsibility: We are grateful for our privileges and take action to have a positive impact on the environment and society. Therefore, you will have two extra days to have #Impact: one individual and one supporting a company-wide project!
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Product Manager, Recruiting (m/f/d)

Do. 13.05.2021
München
Being a Personio means being part of something big. It means shaping the future of HR, the future of our company, and at the very same time: your future. As one of the fastest-growing B2B SaaS companies in Europe, we have raised $125 million in ‘Series D’ funding in January 2021, making Personio the most valuable HR technology company in Europe. We have a great product and a fantastic team that will continue to grow through 2021, from 600 to 1,000. We already have more than 3,500 customers with a market that is only waiting to be developed further, but we aim high: Our goal is to build the leading HR platform in Europe. At Personio, we believe in hiring people like you - ambitious, forward thinkers who want to be more than just another employee. Will you be one of them?At Personio we are on the amazing journey of becoming the leading HR Platform in Europe! Join our international agile Product & Engineering team and take an active role in shaping our engineering culture and the future of thousands of HR teams and organizations across Europe. At Personio you will have a direct impact on our product, our users, our organization, and our engineering practices. We are looking for a Product Manager (m/f/d) to help take our Recruiting product to the next level. In this role, you are end-to-end responsible for improving our product within your team’s mission. You are a champion of your product across the organization and with customers. You will work cross-functionally with researchers, designers and engineers to improve the user experience and develop new features for thousands of daily users. Your tasks and responsibilities will include: Develop a deep understanding of the market as well as our customers, their pains and jobs-to-be-done. Systematically analyze user feedback Align your team around strategic goals, relevant KPIs and the respective product roadmap Break down complex problems and write clear specifications in collaboration with Design and Engineering Plan and execute the product roadmap based on an objectively prioritized backlog and the overarching Recruiting product vision Manage product delivery in an agile setting and guide your team in all sprint activities 3-5 years of SaaS product management experience Strong sense of ownership, ability to work independently in a result-oriented way Fluent in modern product best practices, including experience working with empowered engineering teams and dual track Agile Experience in working with cross-functional teams in an agile setting applying Scrum Excellent verbal and written communication skills Fluency in English Aside from the people, the role, our culture and our mission, we have countless other things, that make Personio a pretty great place to work at. As you are joining Personio at such an early stage, this shows us your trust and confidence in us. We would like you to benefit from the success of the company, and therefore, we offer you a competitive compensation package (salary, benefits and virtual shares). An inclusive, equal opportunity & multicultural work environment. 1,500 Euro annual development budget for attending conferences or courses, buying books, getting a coach etc. A high-impact work environment and short decision-making processes. Fun team & company events. Choose between three mobility options: Unu electric scooter as "company car", a JobRad® or an additional payment for a yearly public transportation ticket. Subsidised Qualitrain membership: For 25 euros per month you can train in 90 fitness and yoga studios, swimming pools and many other sports facilities in Munich. #SocialResponsibility: We are grateful for our privileges and take action to have a positive impact on the environment and society. Therefore, you will have two extra days to have #Impact: one individual and one supporting a company-wide project!
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