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Fahrzeugbau/-zulieferer: 5.100 Jobs

Berufsfeld
  • Softwareentwicklung 400
  • Projektmanagement 387
  • Elektronik 344
  • Elektrotechnik 344
  • Teamleitung 314
  • Leitung 310
  • Entwicklung 302
  • Gruppenleitung 253
  • Fahrzeugtechnik 237
  • Prozessmanagement 194
  • Mechatronik 172
  • Sachbearbeitung 154
  • Qualitätsmanagement 131
  • Einkauf 117
  • Innendienst 113
  • Controlling 110
  • Sicherheit 107
  • Maschinenbau 89
  • Wirtschaftsingenieur 86
  • Embedded Systems 79
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Branche
  • Fahrzeugbau/-Zulieferer
Berufserfahrung
  • Mit Berufserfahrung 4318
  • Ohne Berufserfahrung 2595
  • Mit Personalverantwortung 280
Arbeitszeit
  • Vollzeit 4894
  • Home Office möglich 810
  • Teilzeit 404
Anstellungsart
  • Feste Anstellung 4106
  • Praktikum 417
  • Studentenjobs, Werkstudent 192
  • Befristeter Vertrag 169
  • Ausbildung, Studium 141
  • Berufseinstieg/Trainee 36
  • Arbeitnehmerüberlassung 35
  • Bachelor-/Master-/Diplom-Arbeiten 28
  • Promotion/Habilitation 7
  • Referendariat 5
  • Freie Mitarbeit/Projektmitarbeit 1
  • Handelsvertreter 1
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Fahrzeugbau/-Zulieferer

Mitarbeiter Wareneingang (m/w/d) Messtechniker Wareneingangsprüfung - Fachkraft Lagerlogistik

Di. 19.10.2021
Durmersheim
Mit mehr als 62.000 verschiedenen Ersatzteilen für alle gängigen PKW- und NKW-Modelle und 21 internationalen Tochtergesellschaften ist die bilstein group als Lieferant und Hersteller ein weltweit führender Spezialist im freien Ersatzteilemarkt. Das seit 1844 familiengeführte Unternehmen mit seinen drei Produktmarken febi, SWAG und Blue Print hat seinen Hauptstandort in Ennepetal. Über 2100 Mitarbeitende tragen zum anhaltenden Wachstum und dem damit verbundenen Erfolg des Unternehmens bei. Als Mitarbeiter Wareneingang (m/w/d) am Standort Durmersheim sind Sie Teil des Teams von insgesamt 30 Mitarbeitenden und unterstützen diese mit Ihrem Einsatz. Sie möchten nicht nur den Bereich des Wareneingangs kennenlernen, sondern auch weitere spannende Aufgaben übernehmen? Dann bewerben Sie sich gerne bei uns! Annahme und Entladung von gelieferter Ware Technische Prüfung des Wareneingangs mit Hilfe von Messtechniken Verwaltung des Sperrlagers Ein- und Auslagern von Ware in bzw. aus Regalen Einhaltung von Qualitäts- und Prüfungsvorgaben Abgeschlossene Ausbildung zur Fachkraft für Lagerlogistik (m/w/d) oder vergleichbare Ausbildung sowie Erfahrung im genannten Aufgabenfeld, insbesondere im Bereich Wareneingang Sicherer Umgang mit einfachen Messtechniken (z.B. Messschieber) Gute EDV und MS-Office Kenntnisse (Excel, Outlook) sowie idealerweise Erfahrung im Umgang mit dem Lagerverwaltungssystem SAP EWM Zuverlässige und präzise Arbeitsweise Ein sicheres und krisenfestes Arbeitsverhältnis innerhalb eines familiengeführten Unternehmens Eine 38,5 Stundenwoche, mit einem kurzen Freitag sowie 30 Tage Urlaub Keine Schichtarbeit, sondern geregelte Arbeitszeiten: Mo-Do. 07:30 – 16:30 Uhr,  Fr. 07:30 – 13:00 Uhr Ein attraktives Gehaltspaket mit Weihnachts- und Urlaubsgeld Eine familiäre Arbeitsatmosphäre Ihr Auto ist defekt und Sie benötigen Ersatzteile? Bei uns erhalten Sie Rabatte auf das gesamte Produktsortiment
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Trainee IT, Autonomous Driving & Artificial Intelligence (f/m/x)

Di. 19.10.2021
München
THINK DIGITAL. WORK AGILE. YOUR FUTURE? THE GLOBAL LEADER DEVELOPMENT PROGRAMME. Trainee IT, Autonomous Driving & Artificial Intelligence (f/m/x). Job reference: 37320 You will be part of an extraordinary interdisciplinary team having the joint mission to create the future of sustainable mobility. Accompanied by an experienced mentor helping you to open doors, you can grow professionally and personally. During four placements (two abroad), that are individually tailored to your profile, you will establish an international network and get in-depth insights into projects, strategies and culture. Short-term placements within production, dealerships and customer service will help you broaden your holistic view while seeing the world with the eyes of our customers. After the 18-month programme, you will take on a permanent role within the BMW Group and bring in your strengths and unique profile to shape the future with us.  What topics can you expect? As part of one of our agile teams, you will work with us on future-oriented technologies and solutions. Depending on your skills and interests, your assignments will lead you to an essential area such as data analytics, SAP transformation, cloud services, embedded software development, autonomous driving, artificial intelligence, machine learning or (automotive) cyber security. The area of ​​activities you can be involved in ranges from programming small prototypes using different programming languages (e. g. C/C++, Python, Java, Kotlin) to actively participating in a feature team. In addition to valuable experience in IT project management, you will also acquire knowledge of agile software development processes. An above-average degree in informatics, software engineering, data science, computer science, robotics/cognition/intelligence, machine learning, mathematics, physics or similar. Six months of relevant practical experience in an environment close to one of the working areas above. Good technical understanding of IT and its architecture and programming skills. Four months of studying, working or travelling abroad. Fluency in German and English. Passion for challenging projects and cross-functional collaboration. Drive and the willingness to take on responsibility. Openness for other people and perspectives. Creativity and “out of the box” thinking. Please note: We assess all qualifications in total and rate them against one another. Thus, if you for example have less experience abroad but therefore more practical experience or very good grades, we would still be happy to receive your application.
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Trainee E-Mobility & Innovative Powertrain (f/m/x)

Di. 19.10.2021
München
YOU CAN’T KNOW WHAT’S COMING. UNLESS YOU INVENT IT. YOUR FUTURE? THE GLOBAL LEADER DEVELOPMENT PROGRAMME. Trainee E-Mobility & Innovative Powertrain (f/m/x). Job reference: 37319 You will be part of an extraordinary interdisciplinary team having the joint mission to create the future of sustainable mobility. Accompanied by an experienced mentor helping you to open doors, you can grow professionally and personally. During four placements (two abroad), that are individually tailored to your profile, you will establish an international network and get in-depth insights into projects, strategies and culture. Short-term placements within production, dealerships and customer service will help you broaden your holistic view while seeing the world with the eyes of our customers. After the 18-month programme, you will take on a permanent role within the BMW Group and bring in your strengths and unique profile to shape the future with us.  What topics can you expect? Your doors are open to all development directions in the field of innovative powertrains – from e-mobility and battery cells to high-voltage storage. Depending on your interests and skills, you will be assigned to one of them. Taking responsibility as of day one, you are part of one of our highly qualified teams dealing with a wide range of tasks around innovative technologies which will shape the future of mobility sustainably. Again, depending on your personal background, you will work on complex topics in areas like ​​technology development, production and process planning or purchasing and supplier network for ​​e-mobility. This means, you are involved in developing the next generation of vehicles – from plug-in hybrids to electric motors while driving digitalisation around the vehicle forward. You also may supervise projects in the fields of e. g. ​​battery research or digitalisation, or test new experiences and components in the early development phases of a vehicle. An above-average degree in chemistry, electrical engineering, mechatronics, (business) engineering, e-mobility, production technology, material science, or physics. Six months of relevant practical experience in an environment close to one of the working areas above. Four months of studying, working or travelling abroad. Fluency in German and English. Passion for challenging projects and cross-functional collaboration. Drive and the willingness to take on responsibility. Openness for other people and perspectives. Creativity and “out of the box” thinking. Please note: We assess all qualifications in total and rate them against one another. Thus, if you for example have less experience abroad but therefore more practical experience or very good grades, we would still be happy to receive your application.
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Kundenbetreuer (m/w/d)

Di. 19.10.2021
Berlin
Du. Wir. Audi. Die Audi Berlin GmbH ist ein Tochterunternehmen der Volkswagen Group Retail Deutschland und damit eine Konzerngesellschaft der Volkswagen AG. Derzeit beschäftigen wir an unseren sechs Standorten in Berlin rund 500 Mitarbeiter für die Marke Audi. Ihre Karriere beim Audi Partner als Audi Kundenbetreuer (m/w/d) Verantwortungsvolle Tätigkeiten: Betreuung der Kunden Terminvereinbarung für Beratungsgespräche Auftragsvorbereitung für Serviceberater Auskunft über Preise der unterschiedlichen Werkstattaufenthalte sowie Rechnungserläuterung Ersatz- und Leihwagendisposition Unterstützung der Kollegen im Verkauf Auskunft über die Audi Produktpalette und über Finanzdienstleistungen Top qualifizierte und motivierte Kollegen Moderne Arbeitsplätze in einem professionellen Arbeitsumfeld Kontinuierliche Weiterbildung und gezielte Förderung durch Audi Mind. 28 Tage Urlaub/Jahr Vollzeittätigkeit mit 36 Wochenstunden Vergütung nach Tarifvertrag Vielfältige Karrieremöglichkeiten entsprechend Ihrer Talente Abgeschlossene technische oder kaufmännische Ausbildung Berufserfahrung im Bereich Kundenbetreuung Ausbildung zum Audi Kundenbetreuer (m/w/d) wünschenswert Fundierte Kenntnisse der Audi Produktpalette sowie Zubehör- und Dienstleistungsangebot Kenntnisse der Kernprozesse von Service und Verkauf Ausgeprägte Kommunikationsfähigkeit Ausgeprägter serviceorientierter Charakter Souveränes Beschwerdemanagement Positive Ausstrahlung Zuverlässigkeit und Organisationsfähigkeit Teamfähigkeit Eigeninitiative und Selbstständigkeit
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Trainee Smart Production, Logistics & Industry 4.0 (f/m/x)

Di. 19.10.2021
München
READY FOR THE 4TH REVOLUTION? YOUR FUTURE? THE GLOBAL LEADER DEVELOPMENT PROGRAMME. Trainee Smart Production, Logistics & Industry 4.0 (f/m/x). Job reference: 37318 You will be part of an extraordinary interdisciplinary team having the joint mission to create the future of sustainable mobility. Accompanied by an experienced mentor helping you to open doors, you can grow professionally and personally. During four placements (two abroad), that are individually tailored to your profile, you will establish an international network and get in-depth insights into projects, strategies and culture. Short-term placements within production, dealerships and customer service will help you broaden your holistic view while seeing the world with the eyes of our customers. After the 18-month programme, you will take on a permanent role within the BMW Group and bring in your strengths and unique profile to shape the future with us.  What topics can you expect? Depending on your interests and skills, you will be part of a dynamic team working in fields like digital production and process planning, logistics and supply chain or (smart) production. Taking on responsibility as of day one, you will carry out measures to optimise quality, efficiency and costs by identifying and promoting innovations – while always aiming at digitalisation production and logistics as well as planning. Your tasks can range from use cases dealing with innovation, digitalisation and automation, all the way to the design, evaluation and implementation of the latest technological trends in our state-of-the-art production and logistics environment. This means, that you may be involved in future-oriented areas such as smart transportation and production, robotics or also mobile devices. An above-average degree in (industrial) engineering, logistics, industrialisation, data analytics, automation technology or similar. Six months of relevant practical experience in an environment close to one of the working areas above. Four months of studying, working or travelling abroad. Fluency in German and English. Passion for challenging projects and cross-functional collaboration. Drive and the willingness to take on responsibility. Openness for other people and perspectives. Creativity and “out of the box” thinking. Please note: We assess all qualifications in total and rate them against one another. Thus, if you for example have less experience abroad but therefore more practical experience or very good grades, we would still be happy to receive your application.
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Trainee Business (f/m/x)

Di. 19.10.2021
München
DIGITAL TRANSFORMATION WITH YOU ON BOARD. YOUR FUTURE? THE GLOBAL LEADER DEVELOPMENT PROGRAMME. Trainee Business (f/m/x). Job reference: 37321 You will be part of an extraordinary interdisciplinary team having the joint mission to create the future of sustainable mobility. Accompanied by an experienced mentor helping you to open doors, you can grow professionally and personally. During four placements (two abroad), that are individually tailored to your profile, you will establish an international network and get in-depth insights into projects, strategies and culture. Short-term placements within production, dealerships and customer service will help you broaden your holistic view while seeing the world with the eyes of our customers. After the 18-month programme, you will take on a permanent role within the BMW Group and bring in your strengths and unique profile to shape the future with us.  What topics can you expect? As part of our team, you will dive into one specific business area within the BMW Group. Fields such as strategy, human resources, finance, sales & marketing or real estate management are waiting for you. With your innovative and transformational ideas, you will contribute to strategy development and implementation, project management, as well as enable and realise innovative projects within one of those areas. Your responsibilities will include environmental analyses, the identification of required actions as well as the implementation of processes and guidelines in order to steer the business. Further, you will not only collaborate with various departments, but also be in touch with different markets establishing a valuable internal and international network. During all your assignments, you will play an active role in the ongoing transformation and digitalisation of processes while taking analytical projects to the next level. An above-average degree in business sciences, economics, psychology, controlling, civil engineering, architecture, or communications. Six months of relevant practical experience in an environment close to one of the working areas above. Four months of studying, working or travelling abroad. Fluency in German and English. Passion for challenging projects and cross-functional collaboration. Drive and the willingness to take on responsibility. Openness for other people and perspectives. Creativity and “out of the box” thinking. Please note: We assess all qualifications in total and rate them against one another. Thus, if you for example have less experience abroad but therefore more practical experience or very good grades, we would still be happy to receive your application.
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Trainee Engineering (f/m/x)

Di. 19.10.2021
München
ENGINEER THE CHANGE. YOUR FUTURE? THE GLOBAL LEADER DEVELOPMENT PROGRAMME. Trainee Engineering (f/m/x). Job reference: 37317 You will be part of an extraordinary interdisciplinary team having the joint mission to create the future of sustainable mobility. Accompanied by an experienced mentor helping you to open doors, you can grow professionally and personally. During four placements (two abroad), that are individually tailored to your profile, you will establish an international network and get in-depth insights into projects, strategies and culture. Short-term placements within production, dealerships and customer service will help you broaden your holistic view while seeing the world with the eyes of our customers. After the 18-month programme, you will take on a permanent role within the BMW Group and bring in your strengths and unique profile to shape the future with us.  What topics can you expect? From research and development to E/E, to construction and quality management – depending on your interest and skills, you can expect central tasks in one of the BMW Group's development areas. You will be part of a highly qualified and appreciative team working on a wide range of tasks around innovative technologies that will shape the future of mobility sustainably. Again, depending on your personal background, you will gain deep insights into exciting projects in areas such as technical purchasing, quality management or E/E hardware. An above-average degree in mechanical, electrical or business engineering, automotive technology, e-mobility, engineering economics, mechatronics, physics, quality management, biotechnology or similar. Six months of relevant practical experience in an environment close to one of the working areas above. Four months of studying, working or travelling abroad. Fluency in German and English. Passion for challenging projects and cross-functional collaboration. Drive and the willingness to take on responsibility. Openness for other people and perspectives. Creativity and “out of the box” thinking. Please note: We assess all qualifications in total and rate them against one another. Thus, if you for example have less experience abroad but therefore more practical experience or very good grades, we would still be happy to receive your application.
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Geschäftsführer Technik & Vertrieb CTO/CSO (m/w/d)

Di. 19.10.2021
Idar-Oberstein
Das inhabergeführte Unternehmen Wolfgang Loch GmbH & Co. KG wurde 1976 mit Sitz in Idar-Oberstein/Nahe gegründet. In den vergangenen Jahren konnte sich das Familienunternehmen durch eine geschickte Strategie in einem stark umkämpften Markt mit einer sehr guten Unternehmensentwicklung absetzen und präsentiert sich heute als ein weltweit erfolgreich operierender Partner der Automobilbranche. Die anstehende Expansion am Standort Idar-Oberstein zur Erreichung unserer Strategie 2025 wird durch ein breites Produktgruppenportfolio im Bereich Sicherheitstechnik wie Airbag, Rückhaltesystem und Sitz sowie durch die massiv gebuchten Aufträge im elektrifizierten Fahrzeugmarkt getragen.  Es werden verschiedenste Stanz-, Zieh- und Umformteile gefertigt, gepaart mit komplexen, einbaufertigen Schweiß- und Montagezusammenbauten. Die Kunden schätzen die hohe Qualität unserer Teile und die technische Kompetenz des gesamten Teams. Durch kontinuierliche Förderung unserer Belegschaft sowie gezielter offener Kommunikation kombinieren wir ausgezeichnetes fachliches Know-how mit Loyalität, Teamgeist und Verantwortungsbewusstsein. Wir suchen im Rahmen einer Nachfolgeplanung zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Geschäftsführer Technik & Vertrieb CTO/CSO (mit Gesamtverantwortung) (m/w/d) Die Position wird aktuell vom geschäftsführenden Gesellschafter ausgeübt. Übernahme der technischen Gesamtverantwortung Verantwortung für Werkzeugbau, Vorserie inkl. Akquise und Projektrealisierung Verantwortung der Serienproduktion sowie der gesamten Wertschöpfungskette Aufgabenschwerpunkte Entwicklung und Prägung einer modernen Unternehmenskultur mit Realisierung einer Strategie Permanente Professionalisierung und Optimierung der Prozesse und Strukturen Verantwortung für ca. 420 Mitarbeitende zusammen mit der kaufmännischen Geschäftsführung Hochschulstudium sowie langjährige Erfahrung in einer vergleichbaren Position Mittelstandsaffiner Experte für Unternehmen der Automotive-Zulieferindustrie Sehr gute Kenntnisse in der Stanz-/Umformtechnik, Schweiß-/Automatisierungstechnik und deren Märkte Ein Visionär, System- und Unternehmensentwickler mit ausgeprägtem Netzwerk Bodenständigkeit, Menschlichkeit, Teamplayer mit sozialer Kompetenz und Durchsetzungskraft Gemeinsam mit der Inhaberfamilie die strategische als auch operative Verantwortung und Weiterentwicklung eines wachsenden Mittelständischen Unternehmens Ein loyales und solidarisches Team mit Leidenschaft und persönlichem Einsatz Ein sehr gut ausgerichtetes Unternehmen
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Vertriebsinnendienstmitarbeiter (m/w/d)

Di. 19.10.2021
Frechen
Die Volvo Group gehört zu den weltweit führenden Herstellern von Lkw, Bussen, Baumaschinen sowie Schiffs- und Industriemotoren. Sie vertritt die führenden Marken Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus und Volvo Penta. Die Marke Volvo Trucks wurde über Jahrzehnte aufgebaut und genießt weltweit eine solide Position. Sie zählt zu den weltweit bekanntesten und geachtetsten Marken in der Branche der Nutzfahrzeuge und symbolisiert die Kernwerte Qualität, Sicherheit und Umweltbewußtsein. Mit Volvo Trucks gehören Sie zu einem globalen und breit aufgestellten Team. Wir arbeiten mit Leidenschaft, vertrauen einander und begrüßen den Wandel, um auch weiterhin ganz vorne dabei zu sein. Wir machen unsere Kunden zu Gewinnern. Für die Volvo Group Trucks Vertriebs GmbH suchen wir für unseren Standort in Frechen (bei Köln) eine engagierte Verstärkung (m/w/d) im Vertriebsinnendienst! Bestellung von Neufahrzeugen der Marke Volvo Trucks beim Hersteller Bestellung und Planung von Fahrzeugaufbauten und Werkstattzurüstungen in Kooperation mit Zulieferern und den Servicepartnern Auslieferungsplanung und aktive Terminverfolgung Rechnungsstellung für die Fahrzeuge Verfolgung von Zahlungseingängen und Freigaben der Fahrzeugauslieferungen Dokumentenverwaltung von Zulassungsbescheinigungen, Finanzierungsunterlagen etc. Vor- und Nachkalkulationen Führen einer digitalen Fahrzeugakte Einsatzplanung und Abrechnung von Vorführwagen Pflege und Betreuung der zur Verfügung stehenden IT im Bereich Sales Administration Bearbeitung allgemeiner Vertriebsaufgaben sowie anfallender Sonderaufgaben Erfolgreich abgeschlossene, kaufmännische Berufsausbildung oder vergleichbare Qualifikation Mehrjährige einschlägige Berufserfahrung, idealerweise im Vertriebsinnendienst oder der Disposition Branchenkenntnisse von Vorteil Äußerst strukturierte, selbständige und organisierte Arbeitsweise Ausgeprägte Service- und Lösungsorientierung Sehr gute Kommunikationsfähigkeiten und Freude am Arbeiten im Team Eine hohe IT-Affinität und Sicherheit in der Anwendung der gängigen MS-Office-Programme Gute Englischkenntnisse sind von Vorteil Lass Dich nicht abschrecken. Wir legen viel Wert auf Deine Persönlichkeit und Deine Fähigkeit, mit immer neuen Herausforderungen lösungsorientiert umzugehen und leisten natürlich eine umfassende Einarbeitung!
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Assistenz Vorstandsvorsitzender / CEO (w/m/d)

Di. 19.10.2021
Horstmar, Westfalen
NEHMEN SIE MIT UNS FAHRT AUF! Mit einer Jahresproduktion von rund 46.100 Trailern und etwa 5.700 Mitarbeitern ist die Schmitz Cargobull AG Europas führender Hersteller von Sattelaufliegern, Trailern und Motorwagenaufbauten für temperierte Fracht, General Cargo sowie Schüttgüter. Im Geschäftsjahr 2019/2020 wurde ein Umsatz von ca. 1,87 Mrd. Euro erzielt. Als Vorreiter der Branche entwickelte das Unternehmen aus dem Münsterland frühzeitig eine umfassende Markenstrategie und setzte konsequent Qualitätsstandards auf allen Ebenen: von der Forschung und Entwicklung über die Produktion und Service Verträgen bis hin zu Trailer-Telematik, Finanzierung, Ersatzteilversorgung und Gebrauchtfahrzeughandel. Schmitz Cargobull steht für Professionalität, Fairness und Teamgeist. Starten Sie mit uns durch und werden Sie Teil unseres erfolgreichen Teams! Verstärken Sie uns ab sofort an unserem Standort in Horstmar als Assistenz Vorstandsvorsitzender / CEO (w/m/d) Enge Zusammenarbeit mit dem CEO  Vorbereiten und Erstellen von Beschlussvorlagen für den Gesamt-Vorstand, Aufsichtsrat und für Management-Meetings  Analysieren von Daten, Hervorheben von Abweichungen und Problemstellungen und Aufbereitung von Informationen und Kennzahlen  Erstellen diverser Statistiken und Grafiken  Leitung von Projekten  Erstellen von Konzeptionen und Präsentationen für Statusmeetings zu Projekten Ein mit Erfolg abgeschlossenes Fachhochschulstudium  Erste Berufserfahrung im industriellen Umfeld  Idealerweise sehr gute betriebswirtschaftliche Kenntnisse  Sehr gute Englischkenntnisse  Sehr gute MS Office 365-Kenntnisse Zudem erwarten wir von Ihnen: Die Fähigkeit komplexe Prozesse zu steuern und Sachverhalte konzeptionell zu erarbeiten  Kommunikationsstärke  Teamfähigkeit  Einsatz- und Reisebereitschaft sowie Flexibilität  Organisationstalent Mobiles Arbeiten  Ein interessantes und herausforderndes Arbeitsumfeld, in dem Teamgeist und Kollegialität großgeschrieben werden  Schulungs- und Weiterbildungsmöglichkeiten  Flache Hierarchien und kurze Entscheidungswege
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