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Business Development | Werbung: 5 Jobs

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Business Development
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Werkstudent im Sales & Business Development (m/w/d)

Di. 23.02.2021
Hamburg
Werkstudentenjob mit bis zu 20 Stunden pro Woche (12€/Std. zzgl. erfolgsbasierter Provision). Du arbeitest gerne selbstständig und eigenverantwortlich? Du hast Interesse daran in einem motivierten & dynamischen Team zu arbeiten und dabei praktisch deine Kenntnisse und Fähigkeiten im Vertrieb zu erweitern oder erste Erfahrungen im Vertrieb sammeln? Dann freuen wir uns sehr auf Deine Bewerbung! Mehr zu uns: XPERIENTS ist eine inhabergeführte Digitalagentur mit Sitz im den Hamburger Colonnaden. Unser Tagesgeschäft zeichnet sich durch viele abwechslungsreiche und fordernde Projekten aus, bei denen wir unseren Kunden auch gerne als Sparringpartner zur Verfügung stehen. Da wir den Full-Service Ansatz verfolgen, unterstützen wir unsere Kunden in vielen Bereichen – einige davon sind: Webseiten & Online Shops Digitales Marketing (SEO, Google Ads, Facebook Ads & LinkedIn Ads) Corporate Design, User Experience Design & Illustrationen Telefonische Kontaktaufnahme zu potenziellen Kunden in diversen Branchen Aufbau und Betreuung von Kundenbeziehungen per Mail und Telefon Unterstützung im vertrieblichen Tagesgeschäft Erstellung von Potential- und Leadlisten für den Vertrieb Identifikation von Ansprechpartnern und Organisationsstrukturen Du nutzt verschiedene Tools, um die Webseiten von potenziellen Kunden zu analysieren und eine Ansprache vorzubereiten Datenrecherche für die vertrieblichen Aktivitäten Vorbereitende Unterstützung für Kundengespräche Du suchst eigenverantwortlich Neukunden und legst damit den Grundstein für unsere nächsten Projekte. Die Aufgaben sind vielfältig und bieten Raum für eigene Initiative und Kreativität. Wir freuen uns außerdem immer über direktes und ehrliches Feedback und arbeiten dieses aktiv ein. Du bist an einer Hochschule oder Fachhochschule immatrikuliert und studierst Wirtschaftswissenschaften oder einen vergleichbaren Studiengang Du hast 15 - 20 h die Woche Zeit Durch Deine offene Art gehst Du gerne auf Menschen zu, kommunizierst selbstbewusst per Telefon und arbeitest engagiert im Team Kommunikationsstärke und Zuverlässigkeit Schnelle Auffassungsgabe und Interesse neue Dinge zu lernen Durchsetzungsvermögen, Hartnäckigkeit, Belastbarkeit und soziale Sensibilität gehören zu Deinen Stärken Sicherer Umgang mit MS Office (Excel, Word, PowerPoint) Sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Du bringst erste Vertriebserfahrung im Innendienst oder im Bereich der Neukundenakquise mit Wir freuen uns über Deine Bewerbung, auch wenn Du (noch) nicht alle Anforderungen erfüllst Attraktiver Stundenlohn von 12 €, sowie zusätzlicher erfolgsabhängiger Vergütung Flexible Arbeitszeiten, um sie optimal mit deinem Studium zu vereinbaren Ein dynamisches Team mit flachen Hierarchien Direkte Tätigkeit an Kundenprojekten Sehr gute Entwicklungsperspektiven und viel Entscheidungsfreiheit Viel Verantwortung ab Tag 1 – aber keine Sorge, wir lassen dich auch nicht untergehen Gute Entwicklungsmöglichkeiten und attraktive Karrierechancen bspw. Option auf Festanstellung am Ende des Studiums bei entsprechender Qualifikation & Ergebnissen Ein Büro direkt in der Innenstadt
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Senior Manager (m/f/d) Group Strategy

Sa. 20.02.2021
Stuttgart
We are TAKKT Group – specialized on B2B direct marketing for business equipment in Europe and North America. The group's success is due to high-quality products, but most of all to our more than 2.500 competent colleagues. We collaborate in small teams where we empower each other. We're looking for a highly motivated strategist (m/f/d) who will help shape our future as part of our department Group Strategy. This involves supporting the development and implementation of the strategy for our two multinational segments and their business units.Your role: You actively drive the customer-oriented design of the strategyYou will contribute to the "Strategy Development" process for our group, segments, and business units as well as take the lead on key strategic issuesYou will be actively involved in the implementation of the strategy within the group and will accompany our "Strategy Deployment" process You act as a business partner (m/f/d) and help our business units to conceptualize and carry out strategic projectsYou will work together closely with our board, executives and other internal stakeholdersYou build a deep understanding of the market and competitive environment and are responsible for competitive analysis and benchmarking Who you are: Several years of professional experience in consulting or in the strategy department of an international company University degree, MBA or equivalent education preferred You are characterized by a high degree of persuasiveness and strong communication skills as well as analytical thinking and a stakeholder orientation You are proactive in your approach and challenge existing ways You are a team player and enjoy working in an international environment You have strong written and verbal communication skills in German and in EnglishWhat we offer: A cross-company network with our international business units as well as with the portfolio of our major shareholder Franz Haniel & CieA steep learning curve with a diverse range of tasksA stable, globally positioned group with high social commitment and a comprehensive sustainability strategy Flat hierarchies and a cross-hierarchical, trusting cooperation at eye level from interns to the board members Modern offices near the city center, the possibility to work from home regularly and 30 days annual leave Advanced training and the opportunity for individual coaching for your personal development
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Projektmanager (m/w/d) Operations – Business Development

Mi. 17.02.2021
Düsseldorf
Die Ranger Gruppe ist einer der führenden Outsourcing-Dienstleister für B2C und B2B Sales & Services in Europa. Mit unseren 2200 Kundenberatern an mehr als 150 Standorten generieren wir für unsere Auftraggeber monatlich über 60.000 Abschlüsse. Unsere Produktpartner vertrauen uns aufgrund unseres höchsten Qualitätsniveaus ihren Vertrieb an und partizipieren so an unseren Erfolgen. Seit 2017 ist Ranger Teil der Ströer Gruppe, einem führenden digitalen Multi-Channel-Medienhaus, das werbungtreibenden Kunden individualisierte und voll integrierte Premium-Kommunikationslösungen anbietet. Ströer vermarktet und betreibt mehrere tausend Webseiten vor allem im deutschsprachigen Raum und betreibt rund 300.000 Werbeträger im Bereich "Out of Home". Mit rund 13000 Mitarbeitern und einem Umsatz von 1,33 Mrd. Euro (2017) ist die Ströer SE & Co. KGaA im MDAX der Deutschen Börse notiert. Projektmanagement für bestehende und zukünftige Key Accounts Anforderungsmanagement für die interne IT-Umsetzung neuer Partner oder Produkte Testing unserer selbstentwickelten Anwendungen und Apps Laufende Analyse und Optimierung der internen Prozesse und Schnittstellen Unterstützung der Digitalisierung aller Prozesse und Systeme Monitoring & Reporting von Deinen Projekten Schnittstellen zu den Bereichen Account Management, IT, Softwareentwicklung und Device Management Erfolgreich abgeschlossenes, betriebswirtschaftlich bzw. wirtschaftswissenschaftlich geprägtes Studium oder Wirtschaftsinformatik Erste relevante Berufserfahrung im Bereich Projektmanagement und/oder Anforderungsmanagement Erfahrungen in agilem Projektmanagement von Vorteil Professioneller Umgang mit dem MS-Office Paket (insbesondere MS-Excel), SQL Kenntnisse Generelle Zahlen-, Daten- und hohe Analyseaffinität Selbständige, strukturierte Arbeitsweise (und schnelle Auffassungsgabe) Kommunikationsstarker Team-Player, der auch eine gute Portion Humor mitbringt „We are different“ – Wir bieten moderne, dynamische Unternehmenskultur mit echter Wertschätzung und fantastischem Arbeitsklima – und dies in einer wachstumsstarken Unternehmens- gruppe mit hervorragenden Entwicklungsperspektiven. Spaß an und bei der Arbeit sind bei uns nicht nur Worte auf dem Papier, sondern gelebte Führungskultur, denn nur in einer positiven, vertrauensvollen und offenen Atmosphäre können Mitarbeiter ihre optimale Leistung entfalten. Deswegen arbeiten wir jeden Tag daran, unseren Mitarbeitern nicht nur einen „Arbeitsplatz“ zu bieten, sondern einen Ort, an dem sie gerne Teile ihres Lebens verbringen.   Wenn Du „der Kandidat/die Kandidatin“ bist und Dich mit Unternehmenswerten wie „Passion for Sales" und "Teamspirit" identifizieren kannst, bewirb Dich direkt über unser Tool.   Ranger Marketing & Vertriebs GmbH Frau Jana Hefner Parsevalstr. 11 40468 Düsseldorf Lerne unser Head Office kennen: http://sales-holding.com
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Manager Global Operations (m/f/d)

Di. 09.02.2021
München
Manager Global Operations (m/f/d) München PAYBACK is a top player in data-driven marketing worldwide. With the ability to develop digital business models and implement technical trends, we are one the leading companies in the data economy. All technical solutions of the PAYBACK program are developed invented and implemented in Germany. Therefore we provide the latest technologies and have cross-functional and agile teams. You want to take responsibility and collaborate your ideas to our unique product? You are ambitious and eager to and move things further?? Then you are exactly right with PAYBACK. We are looking forward to you getting to know you. YOUR RESPONSIBILITIES Project management and support of strategic projects with cross-country relevance or relevance for local PAYBACK markets (Germany, Poland, India, Mexico, Italy and Austria) Business development: support local Operations teams in expanding the services to new markets Stay on top of innovations and trends regarding Operations services. Be in charge of pilots for new technologies Act as interface between local Operations market teams and American Express Regulatory Manager (US) advising PAYBACK Operations teams on regulatory and compliance topics Being in close contact with the international Operations teams to consolidate, report, challenge and assure the quality of key performance indicators of all markets, also towards American Express Presenting key performance indicators to management highlighting changes and reasons for developments and deviations YOUR SKILLS University degree in Business, Management or comparable education International experience First experience in project management Advanced proficiency in MS Office Suite programs Strong interpersonal, collaboration and communication skills Affinity towards numbers Strong analytical and conceptual skills Ability of working independently Creativity, drive and result orientation Fluency in English and German required (other languages are a plus) OUR OFFER An internationally successful company A culture of cooperation Responsibility Personal development plans Individual coaching Attractive, performance-based compensation Exceptional Amenities
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Manager Global Operations (m/f/d)

Di. 09.02.2021
München
Manager Global Operations (m/f/d) Munich Job Description PAYBACK is a top player in data-driven marketing worldwide. With the ability to develop digital business models and implement technical trends, we are one the leading companies in the data economy. All technical solutions of the PAYBACK program are developed invented and implemented in Germany. Therefore we provide the latest technologies and have cross-functional and agile teams. You want to take responsibility and collaborate your ideas to our unique product? You are ambitious and eager to and move things further?? Then you are exactly right with PAYBACK. We are looking forward to you getting to know you. YOUR RESPONSIBILITIES Project management and support of strategic projects with cross-country relevance or relevance for local PAYBACK markets (Germany, Poland, India, Mexico, Italy and Austria) Business development: support local Operations teams in expanding the services to new markets Stay on top of innovations and trends regarding Operations services. Be in charge of pilots for new technologies Act as interface between local Operations market teams and American Express Regulatory Manager (US) advising PAYBACK Operations teams on regulatory and compliance topics Being in close contact with the international Operations teams to consolidate, report, challenge and assure the quality of key performance indicators of all markets, also towards American Express Presenting key performance indicators to management highlighting changes and reasons for developments and deviations YOUR SKILLS University degree in Business, Management or comparable education International experience First experience in project management Advanced proficiency in MS Office Suite programs Strong interpersonal, collaboration and communication skills Affinity towards numbers Strong analytical and conceptual skills Ability of working independently Creativity, drive and result orientation Fluency in English and German required (other languages are a plus) OUR OFFER An internationally successful company A culture of cooperation Responsibility Personal development plans Individual coaching Attractive, performance-based compensation Exceptional Amenities
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